• Detta ämne har 18 svar, 1,653 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år sedan av Nikke McRae.
Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
  • Författare
    Impreza Fredde
    Deltagare

Har beställt från RareRims nu. Fick Rota GRA 18″ inkl svarta hjulmuttrar och låsmuttrar med frakt för £570. Rätt bra tycker jag =)

Nikke McRae
      Deltagare

Har kollat med WheelDude och dom ska ha $500 för frakten, vilket jag tycker är i mesta laget.Det blir nog från England tror jag, man slipper ju tull då.

WheelDude som hette Subydude förut brukar normalt betala tull och moms åt dig, så kolla om det inte ingår i de $500 som de vill ha i frakt! Jag är rätt säker på att det gör det!

Fick svar från Wheeldude och momsen fick man betala själv. Min frakt skulle gå på $550 = 3300kr!! Dyr frakt tycker jag.

DP-Motorsport har svarat mig nu, men vill veta vad jag hade för bil av någon anledning. Har inte fått svar om de verkligen har fri frakt!
        Någon som hört något om dem, så det inte är några bondfångare? 🙂

Impreza Fredde
        Deltagare

Har kollat med WheelDude och dom ska ha $500 för frakten, vilket jag tycker är i mesta laget.Det blir nog från England tror jag, man slipper ju tull då.

WheelDude som hette Subydude förut brukar normalt betala tull och moms åt dig, så kolla om det inte ingår i de $500 som de vill ha i frakt! Jag är rätt säker på att det gör det!

Fick svar från Wheeldude och momsen fick man betala själv. Min frakt skulle gå på $550 = 3300kr!! Dyr frakt tycker jag.DP-Motorsport har svarat mig nu, men vill veta vad jag hade för bil av någon anledning. Har inte fått svar om de verkligen har fri frakt!Någon som hört något om dem, så det inte är några bondfångare? 🙂

Hur går det med Dp, fått något svar än? Mina är på väg nu, kommer nog på månd, så gött det ska bli =) Lycka till med ditt köp!

Nikke McRae
          Deltagare

Har inte hört något mer från DP.
            Men Rarerims har hört av sig och fixade ett pris på fälgar, R888 däck och gratis frakt. £780 = 9360:-
            Dock hade de inte guldfälgarna hemma, väntar på besked när de kommer hem.

Hoppas de kommer snart, så att man kan anmäla sig till Superstage. 🙂

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.