SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Allmänt Rycker vid 4-5k varv

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 35 totalt)
  • Författare
    STIred
    Deltagare

känns som lite dejavu detta, snart kommer vad är lösningen… jag säger dawes, mattias säger festo 😉 😀 :*

Edit: nu är man full igen, tyckte du skrev svajande ladd 😀 får nog gå sova

specialized
      Deltagare

känns som lite dejavu detta, snart kommer vad är lösningen… jag säger dawes, mattias säger festo 😉 😀 :*

Tror varken en festo eller en dawe`s hjälper mot en trasig LMM 😉 😀 😀

Mvh.Mattias – http://www.garaget.org/?car=18857
        ———————————-
        SS @ en halv förmiddag inklusive 3 snurrningar 😉

STIred
        Deltagare

Fan du hann precis innan mitt edit 😀 :*

specialized
          Deltagare

Fan du hann precis innan mitt edit 😀 :*

Haha..På nätet är jag snabb, däremot inte bakom ratten 😀 😀

Botten upp & God natt 😀

Mvh.Mattias – http://www.garaget.org/?car=18857
            ———————————-
            SS @ en halv förmiddag inklusive 3 snurrningar 😉

STIred
            Deltagare

skål o gonatt 😀

SecretAgentMan
              Deltagare

Skruva dit laddtrycksmätaren bara, då har du svar på vad det är.

/J

Nyman
                Deltagare

Oj, nu var de många alternativ här… Ja, Jerry, den ska skruvas dit… måste bara få tillgång till ett garage att skruva i… å jag har en trevlig period framför där jag kommer jobba 3 veckor i sträck för utom helgen 3:e veckan å då finns ingen peronal i garaget så kommer ej in… sen jobbar ja 2 veckor till på rad sen är säsongen här uppe slut… så vet inte när jag ska kunna göra de förns när jag kommer hem i mitten av april… 🙁

tack för alla tips föresten… medela här vad som värkligen var fel när jag fått de bekräftat…

-= enough is enough =-

Desen
                  Deltagare

För laddtrycksmätaren behöver du inget garage. Den e enkel att montera. Vill du inte montera den helt så räcker det ju att du tar en gummislang mellan mätare och nippeln på insuget, ut från huven in genom rutan, sen e de bara att tuta o köra.

/Andreas, Skåne, Kristianstad

http://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG
                    300 st posters av Block 1250kr
                    1st porrfilm 199kr
                    2st öl 28kr
                    Att anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!

Nyman
                    Deltagare

Klart jag vill montera den helt men jag är än så länge helt talanglös vad gäller montera etc…hur skulle jag t ex få in den genom rutan? men nej, ska de göras ska de göras riktigt från början…

å eftersom jag är talanglös kommer de ta ett tag å då är värmen i ett garage ganska skön denna årstid, även om de nu är förhållande vis varmt dock…

-= enough is enough =-

Desen
                      Deltagare

hur skulle jag t ex få in den genom rutan?

Lättast är om man hissar ner rutan lite innan man försöker.

Jag menade att du skulle sätta en lång slang mellan mätare och nippel och dra på utsidnan av bilen provisoriskt medans du kollar ditt laddtryck, sedan ta bort den igen och montera den fast när du har tid o garage.

/Andreas, Skåne, Kristianstad

http://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG
                        300 st posters av Block 1250kr
                        1st porrfilm 199kr
                        2st öl 28kr
                        Att anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!

Nyman
                        Deltagare

Du menar så… 😀

-= enough is enough =-

Pontus
                          Deltagare

ta trippen med mig ner till JRM i helgen Nyman, dom kan nog fixa det medan dom trimmar min lite 😉 o inte hälsade du vid centrumhuset, var bruden för viktig? 😛

Nyman
                            Deltagare

i helgen jobbar jag fan… annars hade jag lätt hakat på..

ang, centrumhuset så såg jag bara dina medresenärer komma till bilen å dem hade jag ju aldrg sett förut… 😉 sen när vi åkte iväg såg jag dig bakom ratten… ledsen för det…

Men sen va ju bruden ganska viktig också… 😉

-= enough is enough =-

r.soderqvist
                              Deltagare

Hur gick det? Exakt detta fenomen har drabbat mig nu…

anders__87
                                Deltagare

Har samma fel på min type r enbart vid full gas o det kom när det bli kallt o enligt min laddtrycks mätare så svajar laddtrycket till lite nu när det är kallt vilket gör att den bryter till för att sen fortsätta dra..

tycker det skulle va konstigt om den gjorde så när lmm var sönder då bilen går dåligt hela tiden vill fullgas då..gjorde min kusins gt och mina volvo bilar har istort sett inte varit körbara när lmm har gett upp..

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 35 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.