› SSC › Modellspecifikt › Impreza / STI Racing / BRZ › Allmänt › Rycker vid 4-5k varv
- Detta ämne har 34 svar, 2,894 deltagare, och uppdaterades senast för 15 år, 1 månad sedan av
Mumin.
-
FörfattareInlägg
-
8 mars, 2007 kl. 23:12 #43578
STIred
Deltagarekänns som lite dejavu detta, snart kommer vad är lösningen… jag säger dawes, mattias säger festo 😉 😀 :*
Edit: nu är man full igen, tyckte du skrev svajande ladd 😀 får nog gå sova
8 mars, 2007 kl. 23:16 #43583specialized
Deltagarekänns som lite dejavu detta, snart kommer vad är lösningen… jag säger dawes, mattias säger festo 😉 😀 :*
Tror varken en festo eller en dawe`s hjälper mot en trasig LMM 😉 😀 😀
Mvh.Mattias – http://www.garaget.org/?car=18857
———————————-
SS @ en halv förmiddag inklusive 3 snurrningar 😉8 mars, 2007 kl. 23:17 #43579STIred
DeltagareFan du hann precis innan mitt edit 😀 :*
8 mars, 2007 kl. 23:20 #43584specialized
DeltagareFan du hann precis innan mitt edit 😀 :*
Haha..På nätet är jag snabb, däremot inte bakom ratten 😀 😀
Botten upp & God natt 😀
Mvh.Mattias – http://www.garaget.org/?car=18857
———————————-
SS @ en halv förmiddag inklusive 3 snurrningar 😉8 mars, 2007 kl. 23:22 #43580STIred
Deltagareskål o gonatt 😀
9 mars, 2007 kl. 07:09 #43571SecretAgentMan
DeltagareSkruva dit laddtrycksmätaren bara, då har du svar på vad det är.
/J
11 mars, 2007 kl. 18:16 #43593Nyman
DeltagareOj, nu var de många alternativ här… Ja, Jerry, den ska skruvas dit… måste bara få tillgång till ett garage att skruva i… å jag har en trevlig period framför där jag kommer jobba 3 veckor i sträck för utom helgen 3:e veckan å då finns ingen peronal i garaget så kommer ej in… sen jobbar ja 2 veckor till på rad sen är säsongen här uppe slut… så vet inte när jag ska kunna göra de förns när jag kommer hem i mitten av april… 🙁
tack för alla tips föresten… medela här vad som värkligen var fel när jag fått de bekräftat…
-= enough is enough =-
11 mars, 2007 kl. 18:33 #43586Desen
DeltagareFör laddtrycksmätaren behöver du inget garage. Den e enkel att montera. Vill du inte montera den helt så räcker det ju att du tar en gummislang mellan mätare och nippeln på insuget, ut från huven in genom rutan, sen e de bara att tuta o köra.
/Andreas, Skåne, Kristianstad
http://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG
300 st posters av Block 1250kr
1st porrfilm 199kr
2st öl 28kr
Att anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!12 mars, 2007 kl. 19:11 #43594Nyman
DeltagareKlart jag vill montera den helt men jag är än så länge helt talanglös vad gäller montera etc…hur skulle jag t ex få in den genom rutan? men nej, ska de göras ska de göras riktigt från början…
å eftersom jag är talanglös kommer de ta ett tag å då är värmen i ett garage ganska skön denna årstid, även om de nu är förhållande vis varmt dock…
-= enough is enough =-
12 mars, 2007 kl. 19:18 #43587Desen
Deltagarehur skulle jag t ex få in den genom rutan?
Lättast är om man hissar ner rutan lite innan man försöker.
Jag menade att du skulle sätta en lång slang mellan mätare och nippel och dra på utsidnan av bilen provisoriskt medans du kollar ditt laddtryck, sedan ta bort den igen och montera den fast när du har tid o garage.
/Andreas, Skåne, Kristianstad
http://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG
300 st posters av Block 1250kr
1st porrfilm 199kr
2st öl 28kr
Att anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!12 mars, 2007 kl. 20:17 #43595Nyman
DeltagareDu menar så… 😀
-= enough is enough =-
12 mars, 2007 kl. 21:07 #43585Pontus
Deltagareta trippen med mig ner till JRM i helgen Nyman, dom kan nog fixa det medan dom trimmar min lite 😉 o inte hälsade du vid centrumhuset, var bruden för viktig? 😛
12 mars, 2007 kl. 21:58 #43596Nyman
Deltagarei helgen jobbar jag fan… annars hade jag lätt hakat på..
ang, centrumhuset så såg jag bara dina medresenärer komma till bilen å dem hade jag ju aldrg sett förut… 😉 sen när vi åkte iväg såg jag dig bakom ratten… ledsen för det…
Men sen va ju bruden ganska viktig också… 😉
-= enough is enough =-
15 januari, 2010 kl. 22:37 #43603r.soderqvist
DeltagareHur gick det? Exakt detta fenomen har drabbat mig nu…
25 januari, 2010 kl. 16:21 #43600anders__87
DeltagareHar samma fel på min type r enbart vid full gas o det kom när det bli kallt o enligt min laddtrycks mätare så svajar laddtrycket till lite nu när det är kallt vilket gör att den bryter till för att sen fortsätta dra..
tycker det skulle va konstigt om den gjorde så när lmm var sönder då bilen går dåligt hela tiden vill fullgas då..gjorde min kusins gt och mina volvo bilar har istort sett inte varit körbara när lmm har gett upp..
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.