Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 26 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #24431
    andreaswrx
    Deltagare

      http://www.youtube.com/watch?v=sqM6Wf00_1g&feature=related

      lakt upp en tråd på evocluben om att med, hade varit fränt med en svensk cup:)

      http://www.wroom.org/evoclub/showthread.php?p=213261#post213261

      #212732
      specialized
      Deltagare

        Ungefär samma koncept körde vi på SSI ´s 10 års jubiileum i somras på Malmby flygfält.
        Inte lika många effektstinna hk-monster med respons som på denna fillmen dock, men riktigt kul var det. 🙂

        #212737
        Zetterlund
        Deltagare

          +1 Jag håller helt klart med !! 😀 Säg till när du börjar jobba med införandet av en svensk cup .. jag hjälper gärna till :p

          #212722
          Kvarnis
          Deltagare

            Såg fränt ut 🙂

            #212742
            Mäki
            Deltagare

              Skulle vara tokroligt!

              #212723
              andreaswrx
              Deltagare

                ni som är banansvariga?

                vad behövs för att köra “förarövning” mer än sma?

                hur många gånger skulle vara intresant 4 “deltävlinga” vara av en är dubbel tävling en del lördagen och en del söndagen med en trevlig övernattning så altså tre tävlings helger

                förslag på ställe man kunde vara på gärna en gång mälaredalen, en gång i väst sverige och en gång neråt oss på öst/syd delen

                #212730
                Nikke McRae
                Deltagare

                  Ser kul ut. Stort däckkonto, respons och hydralisk handbroms = ja tack!!

                  Ser ut att vara både gatbilar och rallybilar. Den WRC-stylade hawkeye’n ser ut/låter som den har en fin motor. Går fint!

                  Helkul om man kunde styra upp något liknande.

                  #212741
                  goffemannen
                  Deltagare

                    de där såg väldigt kul ut =).

                    #212738
                    Zetterlund
                    Deltagare

                      ni som är banansvariga?

                      vad behövs för att köra “förarövning” mer än sma?

                      hur många gånger skulle vara intresant 4 “deltävlinga” vara av en är dubbel tävling en del lördagen och en del söndagen med en trevlig övernattning så altså tre tävlings helger

                      förslag på ställe man kunde vara på gärna en gång mälaredalen, en gång i väst sverige och en gång neråt oss på öst/syd delen

                      Visst jag är inte banansvarig nu :p Men jag forskar mer än gärna på detta område. Borde finnas några fina regler att gå efter så det blir “nästan tillåtet i lagens alla regler” 😀

                      Om vi lyckas att skramla ihop något sånt här, kanske vi skulle få med oss “The Dark Side” gänget oxå? Till exempel du Andreas 😉 som äger bilar på båda sidor av ljuset :rolleyes:

                      #212724
                      andreaswrx
                      Deltagare

                        Visst jag är inte banansvarig nu :p Men jag forskar mer än gärna på detta område. Borde finnas några fina regler att gå efter så det blir “nästan tillåtet i lagens alla regler” 😀

                        Om vi lyckas att skramla ihop något sånt här, kanske vi skulle få med oss “The Dark Side” gänget oxå? Till exempel du Andreas 😉 som äger bilar på båda sidor av ljuset :rolleyes:

                        Jo vore roligt och veta vad som gäller innan det sätts igång!

                        Evo gänget verkar det vara en del som är på! Dock verkar det inte finnas någon som är banansvarig hos dem! Här kunne man gjort så några av regionerna hade hand om varsin “förautbildning”

                        #212743
                        Niklas
                        Deltagare

                          Trevlig film, håller med Nikke om att WRC-stripade bilen var höjdpunkten. Utseendemässigt, ljudmässigt och effektmässigt.

                          Här är en incarfilm för hela sträckan/banan:
                          http://www.youtube.com/watch?v=4WFb2Ts4z5I&NR=1

                          Coolt att de har kartläsare, trodde det bara var passagerare som åkte med.

                          #212735
                          Pontus81
                          Deltagare

                            Som Andreas skriver! Vi är ett gäng på evoklubben som gärna hänger på om det blir nåt!
                            Ser ju skitkul ut!

                            MVH The dark side 😉

                            #212733
                            Bodyshot
                            Deltagare

                              Wow ser riktigt ballt ut! Men vad ska man ha för dämpare för att klara sådana där hopp&gropar, gissar på att mina Hipermax 3or inte skulle gilla att jobba på det sättet 😛

                              #212740
                              Myzkoo
                              Deltagare

                                Wow ser riktigt ballt ut! Men vad ska man ha för dämpare för att klara sådana där hopp&gropar, gissar på att mina Hipermax 3or inte skulle gilla att jobba på det sättet 😛

                                Jag har gjort ett hopp, inte lika högt som dom flyger i filmen men iaf 20cm över mark och 4-5 meter långt med mina orginalben med prodrive fjädrar 😀 tro det eller ej men det slog inte ens igenom.. både jag och min passagerare var inte beredd och skrek samtidigt “JÄÄÄVLAR” i luften 😀

                                #212736
                                Lirkus
                                Deltagare

                                  De där måste ju även va sjukt skoj att bara titta på 🙂
                                  Mycket action på överskådlig plats 🙂

                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 26 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.