Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 18 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #6068
    mangep
    Deltagare

      Igår när jag var på bilfirman och hämtade min bil så kom det in 2 st killar i 18-19 års ålder. Dom ställde sig vid bilen tittade lite.. sen vräkte den ena ur sig “Ser jag en sån här parkerad på gatan så tar jag fram nyckeln och skriver lite fint”
      Vart så jävla sur att jag nästan gick fram och vill klippa till dem. Tur att min far var där annars vet jag inte va jag hade gjort.

      Blir så sur när folk håller på så där.

      USCH!!!

      /Mange

      #76917
      Imp
      Deltagare

        Dom e bara sura för att dom inte kan få en. höll dom sig i skolan (som inte jag jorde iofs) kanske dom endag kan skaffa en men tillsdes får man nog tyvär leva med att folk e avundsjuka.:(

        #76918
        Johnnie
        Deltagare

          Fick min bil repad på taket häromdan.
          Dock ingen Impreza, ännu. En annan ny fin bil…
          Man blir så less.

          #76911
          Subbarist
          Deltagare

            Fan du su skulle ha gett de stryk (MYCKET STRYK)! det är nån jävel som har slagit in en puckla i taket på min subba och nåt jävla pucko har dragit till dörren också…

            Subbarist javisst!!

            ——PID——

            #76920
            Niklas
            Deltagare

              Det är då man läser sånt här som man blir glad att man har bilen i en bur i ett garage! Trist grabbar, lider med er…

              Subaru – All we’ll drive!

              #76916
              Kvarnis
              Deltagare

                LAST EDITED ON Apr-13-02 AT 10:14AM (GMT)
                De tur man bor i Norrland…vi ha inte nå såna här problem, men vi ha ju Is-björna som vakt bila..or not 😉
                Har haft turen att klara mig än så länge ….peppar peppar

                /Kvarnis som lider med dom som blir drabad av idioter med IQ=fiskmås x(

                #76919
                Lasse
                Deltagare

                  Hehehe du har rätt Kvarnis, vi har ju våra isbjörnar som vaktar våra skönheter. Det inte ens björnarna kan skydda oss från är bla idioter med kundvagnar på mataffärer, ungar som smäller upp dörrarna helt hänsynslöst mm mm. Man blir helt klart hmmm… hur ska jag säga…FÖRBANNAD!!!!!

                  #76921
                  Niklas
                  Deltagare

                    Det där känner jag igen, när man parkerar och en familj som fyllt sin bil med småungar parkerar sidanom, det är då man vill dra ut en madrass och sätta sidanom bilen! 😀

                    Subaru – All we’ll drive!

                    #76910
                    dlehtihet
                    Deltagare

                      >Det där känner jag igen, när man parkerar och en familj som fyllt sin
                      >bil med småungar parkerar sidanom, det är då man vill dra ut en
                      >madrass och sätta sidanom bilen! 😀
                      >
                      >Subaru – All we’ll drive!

                      Precis. Min (Delvis nylackerade efter påkörningsolycka) bil har redan fått repor igen… Min lösning var att köpa en svensk “pansarvagn” aka Saab 900 som jag gladeligen åker till stormarknaden med 😉 Tjock plåt har den (* Garv *)

                      M v h

                      //Danne

                      #76922
                      Niklas
                      Deltagare

                        Det är just av samma anledning som jag alltid uppmanar tjejen att ta Clion till affären eller smårunder i stan, fast den officiella anledningen är “Clion är mycket coolare” – dock tror jag att hon ser igenom lögnen! 😉

                        Subaru – All we’ll drive!

                        #76912
                        Subbarist
                        Deltagare

                          >Det är just av samma anledning som jag alltid uppmanar tjejen att ta
                          >Clion till affären eller smårunder i stan, fast den officiella
                          >anledningen är “Clion är mycket coolare” – dock tror jag att hon ser
                          >igenom lögnen! 😉
                          >
                          >Subaru – All we’ll drive!
                          Låter du tjejen köra din subba? visserligen står min på min sambo men hon kommer alllldrig att få köra den ensam! andra sidan så har hon inte körkort heller så att jag slipper ju oroa mig men när hon väl tar lappen är hon väl medveten om att hon får köpa en egen bil jag lånar inte ut min bil till nån annan, folk kan få provköra när jag själv är med, men thats it…

                          ________________________________________________________________________________
                          Ingen kurva är för tvär och nästa rödljus bör lysa rött, Subbarisst javisst
                          ——-PID——-
                          ________________________________________________________________________________

                          #76923
                          Niklas
                          Deltagare

                            Jo, min flicka får köra Subben, känns lite väl nedvärderande då hon inte får köra den då jag får köra hennes. Tror inte det skulle bringa så trevlig stämning i lägret då vi är sambos! 🙂
                            Fast då vi åker båda är det 99% sannolighet att det är jag som kör…

                            Subaru – All we’ll drive!

                            #76913
                            Subbarist
                            Deltagare

                              >Jo, min flicka får köra Subben, känns lite väl nedvärderande då hon
                              >inte får köra den då jag får köra hennes. Tror inte det skulle bringa
                              >så trevlig stämning i lägret då vi är sambos! 🙂
                              >Fast då vi åker båda är det 99% sannolighet att det är jag som kör…
                              >
                              >Subaru – All we’ll drive!

                              Varför vill man köra nån annan bil än impreza 😛 är det för att man ska längta tillbax till subban eller…
                              ________________________________________________________________________________
                              Ingen kurva är för tvär och nästa rödljus bör lysa rött, Subbarisst javisst
                              ——-PID——-
                              ________________________________________________________________________________

                              #76924
                              Niklas
                              Deltagare

                                Exakt! Du skulle bara veta hur skönt det är att sätta sig i “Subben” efter att man åkt i en bil som är så liten att man känner sig som en sardin på burk! *rysa*
                                Nåja, Clion är en bra och nätt liten stadsbil, men den är inget mer än just en LITEN bil! 😉

                                Subaru – All we’ll drive!

                                #76914
                                Subbarist
                                Deltagare

                                  Med liiiiiiiiten motor ;-)________________________________________________________________________________
                                  Ingen kurva är för tvär och nästa rödljus bör lysa rött, Subbarisst javisst
                                  ——-PID——-
                                  ________________________________________________________________________________

                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 18 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.