Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #820
    Blondismackan
    Deltagare

      Tjena!
      Satt och kollade lite på http://www.scoobyworld.co.uk, sugen på o köpa lite smått o gott därifrån. Men sen skulle man fylla i Classic eller New age impreza, jag har en GT -00. Vad ska jag ta då?
      Tittade runt på Scooby och då stod det Classic Style Impreza(1994-2000) och New Age Impreza (2000-2002).
      Frågan är, vad ska jag ta, passar -00an på både classic och new age eller??

      Nån som har en annan bra länk till en svensk sida/affär som har ungefär samma sortiment som scoobyworld??

      #40599
      Niklas
      Deltagare

        Kan det bli mer glasklart? 🙂

        Classic = GT = -00

        New age = WRX = 01-

        EDIT: WRX, inte WRC. Är det någon som är WRC så är det GTn! 😀

        EDIT2: Finns väldigt lite svenska företag som säljer styling till Imprezan. Den enda som har ett hyffsat stort sortiment är http://www.streetpower.se där klubben har rabatt…

        …men de är inte så snabba, jag frågade dem om en läpp till min bil i början av maj så jag skulle ha den på till 5årsträffen men fick inget besked. Trist, hade gärna slängt på lite reklam åt dem på bilen. Deras logga hade ju verkligen fått synas. Bilen fotograferades av både Bosse för Street Extreme och av den andra tjommen för Automotorsport sen alla andra fotografer som var på plats.

        #40595
        Blondismackan
        Deltagare

          haha, ja NU är det glasklart! =)

          men scoobys instruktioner kunde man läsa på 2 sätt isf! =))

          Tack för hjälpen iaf, ska man väl slå sönder spargrisen o köpa lite roliga saker då.. Föresten, är det rek. o köpa ifrån http://www.scoobyworld.co.uk eller ska man leta efter det man vill ha på svenska sidor??

          Ska kolla in streetpower också, men jag tror inte dom har allt jag vill ha ifrån scooby.

          #40600
          Niklas
          Deltagare

            Köp från England. Handlar du med VISA-kort eller liknande så är det inte jobbigare att beställa därifrån än från Sverige. Det du förlorar på frakten vinner du på det lägre priset. Sen att utbudet är många gånger större gör inte saken sämre.

            PS: Glöm inte att köpa något skoj till mig som tack för att jag hjälp dig nu. 😉

            #40594
            modulated
            Deltagare

              Scoobyworld var iaf väldans snabba på att svara på mail och
              väldans trevliga i tonen. Dessutom är det väl ett flertal härifrån
              som har handlat därifrån, så det är bara att handla på.

              // Patrick P – har idag handlat ett tre meters parasoll, dock från sverige 😉

              #40596
              Blondismackan
              Deltagare

                haha, ja jag kanske ska det då! 😉 😛

                jag ska väl ta mig i kragen och skicka iväg en beställning då.
                När jag ändå är i farten och frågar, hur mkt ligger frakten på ungefär?

                //lite väl frågvis idag kanske… 😮

                #40601
                Niklas
                Deltagare

                  Det beror på vad du köper. 😉

                  Men du har ju prylarna fortare än om Posten skulle skicka så du får ju lite för pengarna.

                  #40598
                  AK_Impreza
                  Deltagare

                    jag har bara gott att säga om scooby!!

                    #40597
                    thorlake
                    Deltagare

                      Me 2!

                      Jag kunde pruta 100 pund på priset på min lilla beställning på Scooby i veckan.
                      Inte illa det.

                      Återstår att se om det bara e packmaterial i lådan när den kommer. 🙂

                    Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.