SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Allmänt Skillnad på årsmodeller ?

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Nicke
    Deltagare

Hej ägde en GT 00:a för 6 år sen, nu har lusten efter boxerljudet kommit
      tillbaka så jag ska nog köpa en snart. Min fråga är vad det är för skillnad på årsmodellerna 97,98,99 och 00. Ska ha den som ”lekbil”
      denna gång och inte i tjänsten som förra gången. Vet att det säkert
      finns trådar om detta innan men jag har sök och hittar inga bra.
      Vill även ha tips på vad man ska se upp med och tänka på inför köp.

Tacksam för Er hjälp.
      Mvh Nicklas

Nicke
      Deltagare

Det var inte lätt att få någon hjälp här inte, är ni trötta på dessa frågor eller är det så att det inte finns något att tänka på innan köp?

SecretAgentMan
        Deltagare

Sök… 🙂

Blocken
          Deltagare

Vi skulle behöva scanna in den tidning som vi gjorde ett tiosidigt reportage i för några år sedan. Har för mig att Janne248 har både tidningen och en scanner?

/Blocken

…………………..
            Thai-Perr

Janne248
            Deltagare

Vi skulle behöva scanna in den tidning som vi gjorde ett tiosidigt reportage i för några år sedan. Har för mig att Janne248 har både tidningen och en scanner?/Blocken…………………..

Undra vad det var för tidning….

Blocken
              Deltagare

Vi skulle behöva scanna in den tidning som vi gjorde ett tiosidigt reportage i för några år sedan. Har för mig att Janne248 har både tidningen och en scanner?/Blocken…………………..

Undra vad det var för tidning….

Auto-nånting…? Har för mig att du scannade en annan bild därifrån, men när jag tänker efter så var nog bara bilden ifrån det reportaget och den annonsen du scannade var i en annan tidning…?

Strat då, du var ju med?

/Black

…………………..
                Thai-Perr

Nicke
                Deltagare

Sök… 🙂

Jo jag har gjort det men hittar inte så mycket info, äe int av en 98:a
                  vet att det kom bättre bromsar och några hk mer i 00:an. Plus snyggare fälgar och lackad speglar. Är det något mer som skiljer? Växellåda ?
                  Hur är hållbarheten på diffarna?, beror såklart på hur bilen har körts, den jag tittat på har gått ca 13.000 mil, håller dom så länge under normala förhållande? Bilen har renoverad växellåda och bytt koppling så där ska det nog vara lugnt.

locko99
                  Deltagare

köpte en Impreza WRX -01 i onsdags! fin som snus går som satan! Men om den håller är jag väldigt osäker på! åter kommer om ett år… 😉

Mvh /Martin

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.