Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #14833
    meshwolf
    Deltagare

      Är det någon som har lagt ner lite ork på att lista ut varifrån diverse skrammel i inredningen kommer från? Jag tycker att det borde vara på ungefär samma saker (allt? ;-)) i bilarna, eftersom det är systematiskt fuskat i ihopmonteringen. 🙁

      /Pärra

      #153723
      Palm
      Deltagare

        Jag har ett litet plåtskrammel från innertaket bakom luckan när det är
        kallare än ca -1 grader utomhus.

        //palm

        #153724
        meshwolf
        Deltagare

          Jag har skrammel från:

          • instrumentpanelen någonstans bakom mätarna
          • B-stolpen på höger sida
          • hatthyllan, 2 olika ljud
          • fler ställen antagligen…

          Hatthylleskramlet borde ju vara lätt att åtgärda eftersom det inte sitter mycket ivägen därunder om man tittar från bakluckan. Däremot känns det som en bra idé att ha en aning om varifrån skramlet kommer som sitter bakom instrumentpanelen innan man river allt.

          /Pärra

          #153725
          meshwolf
          Deltagare

            Jahapp!

            Har just varit ute och åkt på lite mindre bra vägar, och det visar sig att jag har skrammel i samtliga dörrar, gnissel någonstans i kupén och knarr från taket, utöver det som stod i listan alldeles nyss.

            Är det meningen att en bil som är ett halvår gammal ska skramla som en svårt misshandlad traktor från 1979???? Skulle inte tro det! Borde gå att få åtgärdat på garantin, om man nu kan påstå att det finns någonting som kallas det.
            x(x(x(x(x(x(x(x(x(x(x(x(x(x(x(x(x(x(x(x(x(x(x(x(x(x(x(x(x(x(x(x(x(x(x(

            /Pärra

            #153722
            maxan
            Deltagare

              >Är det meningen att en bil som är ett halvår gammal ska skramla som en
              >svårt misshandlad traktor från 1979???? Skulle inte tro det! Borde gå
              >att få åtgärdat på garantin, om man nu kan påstå att det finns
              >någonting som kallas det.

              Imprezan har ju inte direkt varit känd för den otroliga kvalitén i kupén om vi säger så 😉

              Tror nog du får svårt att få det åtgärdat på garantin, det blir snarare att göra om hela kupén själv. Om man är intresserad av bilstereo och är seriös kan man ju alltid isolera hela kupén 😀 Det lär behövs 😀

              Max!

              #153726
              Twala
              Deltagare

                ;-)Noice Killer;-)
                ..;-) Hehe ;-)..
                Hodie mini, cras tibi.

              Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.