Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #1205
    cyruz
    Deltagare

      tjena tjena!
      undrar om det finns nån typ av “plastbit” eller nått som man kan skruva på under gälarna på huven.
      eller om det finns nått man kan hitta på själv möjligtvis
      mvh Robin med impreza gl med gt huv

      #43464
      kamikaze
      Deltagare

        Hur ser det ut nu då är det öppet rätt igenom ?
        Hade uppe min huv senast idag och såg då att det sitter en “kåpa” på undersidan av huven med ett litet hål i som jag antar är till för att leda ut vatten som kommer in genom huven.
        Kan ta ett kort på det imorgon så ser du vad jag menar

        #43463
        specialized
        Deltagare

          Orginal så sitter det en plåt under gälarna.De är således inte öppna.
          Jag åker med gälen på turbosidan öppen året om. Skyddar de elkontaker som sitter under med tjock dubbelhäftande tejp.

          Kolla om du kan hitta en org.plåt på någon skrot kanske..

          Mvh.Mattias – http://www.garaget.org/?car=18857
          —————————————
          Efternamnen på mina flickvänner är
          —————————————
          Jpg ,wmv och mpg 😉
          —————————————

          #43466
          cyruz
          Deltagare

            Hur ser det ut nu då är det öppet rätt igenom ?Hade uppe min huv senast idag och såg då att det sitter en “kåpa” på undersidan av huven med ett litet hål i som jag antar är till för att leda ut vatten som kommer in genom huven.Kan ta ett kort på det imorgon så ser du vad jag menar

            a det vore najs med nån bild.. borde inte vara så svårt att hitta på nån egen konstruktion, men skönt å slippa om man hittar på nån skrot.

            #43465
            kamikaze
            Deltagare

              http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album586/P2150009.sized.jpg

              Så här ser det ut underifrån
              God jaktlycka 🙂

              #43467
              cyruz
              Deltagare

                http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album586/P2150009.sized.jpgSå här ser det ut underifrån God jaktlycka 🙂

                ingen som har nån liggandes till salu å vill tjäna nån hundring? 😀

                #43471
                Niklas
                Deltagare

                  Skall du ha båda eller bara en av dem och isf vilken?

                  #43468
                  cyruz
                  Deltagare

                    blir nog båda.. har du ett par å sälja?

                    p.s du bor i nacka va?
                    mvh Robin

                    #43472
                    Niklas
                    Deltagare

                      Nej…och nej. 🙂

                      De jag har sparar jag, har ifs bara det högra liggande. Det som sitter i gälen över batteriet tycker jag är ett bra skydd för att “vem som helst” inte skall titta rakt ner på pluspolen på batteriet.

                      Jag tänkte mest hjälpa till så att eventuella säljare vet vad det är du vill ha. Föresten, du får nog betydligt mer genomslagskraft om du lägger ut en tråd under Köpes istället. Säg till om du vill att denna skall låsas.

                      #43462
                      jraberg
                      Deltagare

                        Superlätt att ordna själv alternativt surfa in på bildelsbasen och kolla efter dem. DIY versionen jag gjorde var bara att ta plexiglas som finns på närmaste byggvaruhus, skruva loss gälarna och rita av vart skruvar ska sitta samt utseendet på dem.
                        Sen e det bara å klippa, borra och montera. För att slippa insyn på batteriet så kan du ju spreja den ena svart 😉

                        -johan

                        #43469
                        cyruz
                        Deltagare

                          Superlätt att ordna själv alternativt surfa in på bildelsbasen och kolla efter dem. DIY versionen jag gjorde var bara att ta plexiglas som finns på närmaste byggvaruhus, skruva loss gälarna och rita av vart skruvar ska sitta samt utseendet på dem. Sen e det bara å klippa, borra och montera. För att slippa insyn på batteriet så kan du ju spreja den ena svart ;)-johan

                          hmm.. så kan man göra.. får nog bli nått sånt om jag inte hittar nån som vill bli av med sina.

                          #43470
                          cyruz
                          Deltagare

                            p.s lägger ut en tråd på köpes..

                          Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.