› SSC › Modellspecifikt › Impreza / STI Racing / BRZ › Motor › Skyddsplåt ovanför avgassystemet? Detta ämne har 2 svar, 651 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 8 månader sedan av Krigge. Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt) Författare Inlägg 4 september, 2004 kl. 08:03 #2613 KriggeDeltagare Efter kinnekulle märkte jag att det blivit lite hett runt mitt fina avgas, så plasten hade börjat smälta. Nån som vet var man kan köpa en sån där plåtbit att sätta ovanför i gbg området? Är ingen mästare på styling direkt…. 4 september, 2004 kl. 18:16 #53465 GuailoDeltagare Hej! Vet inte riktigt var man köper dessa, men du får nog försöka precisera var på röret det kommer för nära plasten? I motorutrymmet, nära turbon, vid downpipe eller längre ner? Subaru själva, eller nån avgasknasare, typ speedy? Lycka till – smält plats bådar inte gott… osso luktar det ju mögelost… Mvh, Peter 4 september, 2004 kl. 21:44 #53464 KriggeDeltagare Alltså den här grjen heter säkert nåt coolt på tuningspråk men jag vet inte vad. Den sitter på stötfångarn bak, ovanför slutröret. Författare Inlägg Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt) Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.