Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #807
    22b
    Deltagare

      Hej
      Skulle ta bort mätaren på min FSE regulator och ersätta med en “blindplugg” (Har SPA mätare för bränsletryck inne i bilen)
      Ville sig inte bättre än att jag spräckte godset i regulatorn vilket fick som följd att den mesta bensinen tar en felaktig väg s.a.s. 🙁

      Någon som har en beggad FSE för en mindre peng eller vet var jag kan få tag på en ny sådan “på studs”? Använder bilen dagligen så jag har inte råd att ha den stående en längre tid!

      Jag har varit på jakt efter en SX regulator här i Sverige en tid nu men inte hittat mer än en firma som utger sig för att sälja sådana (FastMec AB) men de svarar inte på “tilltal” !!
      Någon som vet om någon i UK, eller än hellre Sverige, som säljer SX för rimliga pengar?

      Hoppas någon kan hjälpa mig

      Trevlig helg alla
      //Roger

      #40555
      SecretAgentMan
      Deltagare

        HejSkulle ta bort mätaren på min FSE regulator och ersätta med en “blindplugg” (Har SPA mätare för bränsletryck inne i bilen)Ville sig inte bättre än att jag spräckte godset i regulatorn vilket fick som följd att den mesta bensinen tar en felaktig väg s.a.s. :(Någon som har en beggad FSE för en mindre peng eller vet var jag kan få tag på en ny sådan “på studs”? Använder bilen dagligen så jag har inte råd att ha den stående en längre tid!Jag har varit på jakt efter en SX regulator här i Sverige en tid nu men inte hittat mer än en firma som utger sig för att sälja sådana (FastMec AB) men de svarar inte på “tilltal” !!Någon som vet om någon i UK, eller än hellre Sverige, som säljer SX för rimliga pengar?Hoppas någon kan hjälpa migTrevlig helg alla//Roger

        Det var en AEM till salu här på forumet nyligen, tror den finns kvar – det är samma kvalisort-liga som SX.

        /J

        #40557
        22b
        Deltagare

          Tack för infot SAM.

          //Roger

          #40558
          22b
          Deltagare

            Har hittat en firma, Xpose Racing, som säljer Aeromotive A1000 för 1695 kr + 150 i frakt!

            mvh
            //Roger

            #40556
            SecretAgentMan
            Deltagare

              Har hittat en firma, Xpose Racing, som säljer Aeromotive A1000 för 1695 kr + 150 i frakt!mvh//Roger

              …se till att få med kopplingarna bara…det är bara höl’ i den rackarn rätt ur asken.

              http://www.jegs.com/photos/02713109.jpg

              /J

            Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.