Känns som man måste mappa om så fort man ändrar nåt, funderar på sikt att även byta till nån bättre IC, hittade nån i Australien som gav 20hk mera (topp monterad), lät ju intressant.
Glöm det där med att byta IC för att få högre effekt. Byt istället ICn när din turbo/effekt kräver det ;). Gäller lägga pengar på rätt saker med om du nu inte känner för att byta bara för skojs skull.
För runt 350hk så krävs ju ingen ”special” ic.
Känns som man måste mappa om så fort man ändrar nåt, funderar på sikt att även byta till nån bättre IC, hittade nån i Australien som gav 20hk mera (topp monterad), lät ju intressant.
Glöm det där med att byta IC för att få högre effekt. Byt istället ICn när din turbo/effekt kräver det ;). Gäller lägga pengar på rätt saker med om du nu inte känner för att byta bara för skojs skull. För runt 350hk så krävs ju ingen ”special” ic./r
Perfekt, takc för det goda rådet, då ligger jag lågt med IC. Visst ser det lite gapigt ut med FMIC men det åker ned på priolistan nu 🙂