Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 21 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #291054
    Koffe
    Keymaster

      Denna tråd är en för allmänt snick-snack samt frågor till styrelsen!
      Anmälan sker i anmälningstråden.

      – Legacy eller GT?
      – Sol eller regn?
      – Blå eller grå?
      – Funkar det att ha en storträff på två platser?
      – Blir det repris på offroadslingan?
      – Kan man hålla stumt över hoppet?

      Vi ses den 12-13 juni!

      • Detta ämne redigerades för 2 år, 11 månader sedan av Koffe.
      #291088
      Sandström
      Keymaster

        Ja, frågan är väl nudå om felixs närver klarar trycket och om bobban hinner få ihop kärran 😆😁

        Eller om buskarna får ståkvar denna gång eller inte 😆.

        #291108
        bobban
        Deltagare

          Ja, frågan är väl nudå om felixs närver klarar trycket och om bobban hinner få ihop kärran 😆😁 Eller om buskarna får ståkvar denna gång eller inte 😆.

           

          jaaa ser tungt ut blev lite besviken idag då grejerna inte ens är slipade inför lack så hmm summa sumarum så hade jag vetat detta hade jag tagit hem delarna och lämnat in dem på annat ställe 😢😢

          #291150
          Thornblom
          Deltagare

            Jag kommer förbi på söndagen men utan bil tyvärr. Får kanske åka med någon om jag har tur 😀

            #291151
            Koffe
            Keymaster

              Trist! Nåt som pajade på Gotland?

              #291163
              Thornblom
              Deltagare

                Trist! Nåt som pajade på Gotland?

                Ja spridarbryggan hoppade ur o-ringen i insuget vid en cylinder så det sög luft och spikade. Monterade allt ordentligt och ställde ner laddet så jag kunde köra söndagen, men nu går bilen rätt dåligt och känns som jag har dåligt komp på den cylindern. Tänkte lyfta ut motorn och inspektera cylindrarna så inget jag hinner göra innan storträffen 😅

                #291194
                Vince
                Keymaster

                  Får nog hoppa över körning i år. Får se om jag svänger förbi ändå. Osäker än så länge.

                  #291195
                  aaviden_sti
                  Deltagare

                    Vafan Vince? Jag som tänkte piska dina tider denna gången.

                    Jaja får väl ta det lugnt istället 🤣

                     

                    #291200
                    Vince
                    Keymaster

                      Du ska definitivt inte ta det lugnt ;). Jag låter dig med svart bil 😉 träna (eller alternativt måla om bilen) nåt år så du får en ärlig chans :p

                      #291201
                      Koffe
                      Keymaster

                        Trist Vince! Fortfarande styrproblem? (Vi kan sätta upp en dragstrip åt dig så slipper du svänga)

                        #291206
                        Vince
                        Keymaster

                          Trist Vince! Fortfarande styrproblem? (Vi kan sätta upp en dragstrip åt dig så slipper du svänga)

                          Nja servo är fortfarande lite skum ja men just nu är det nåt annat knasigt missljud som jag inte lyckas att helt identifiera / lokalisera.

                          #291215
                          Koffe
                          Keymaster

                            Du kan nog sätta respektabla tider även med Levorgen 😉

                            #291225
                            Vince
                            Keymaster

                              Ja antagligen. Dock försöker jag hålla levorgen i riktigt fint skick.  Kommee jag så kommer Åsa med och kör turist runt i regionen (med levorgen).

                              Funderar på att kanske kanske ta med vinterbilen (stins hjul passar ju på den antagligen). Dock har den ju fortfarande flatspot och vet ej hur mkt den håller för hårt körning 🤣. Hade vart roligt att köra den dock och se vad den går för.

                               

                              #291226
                              Koffe
                              Keymaster

                                Det är en WRX kombi va?

                                Däcken passar nog, tror inte du kör extremt ET på banfälgarna?

                                #291227
                                Vince
                                Keymaster

                                  Hahaha nej ingen wrx utan en vanlig trött sugis med flatspot mellan 2o3000 varv. Kan vara skoj att testa den 🤣.

                                  Nej mina gamla banfälgar har väl et 53 tror jag och de nya et48.

                                  Dock är det kanske det nog ett hot till bussningar och sånt med bredare och mer grepiga däck 😂

                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 21 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.