Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #372764
    Koffe
    Keymaster

      SSC hälsar alla medlemmar välkomna till årets storträff!

      Den 10-11 juni är det återigen dags för den årliga storträffen. Denna gång på Lunda Flygfält utanför Uppsala.

      Körningen är som vanligt kostnadsfri för betalande medlemmar (så se till att betala medlemsavgiften om det inte redan är gjort) men givetvis välkomnar vi alla med Subaruintresse att komma förbi och titta och prata med likasinnade.

      Information om tider finns i anmälningstråden.

      Info om boende finns i boendetråden.

       

      Upplägg:

      De som vill träffas på fredag kväll, sparkar lite däck och planerar spårval.

      På lördag har vi två olika områden till förfogande. På stora flygfältet kör vi den klassiska “Challengebanan”. Omväxlande snabb och knixig erbjuder den en utmaning för såväl nybörjare som erfarna banrävar. På område två planerar vi en något mindre men precis lika tekniskt utmanande bana. Vi kör tidtagning med fotoceller för att kunna se hur vi utvecklas under dagen.  Träffen avslutas med årsmöte innan rör vi oss mot boendet där vi kör det vanliga upplägget med bortförklaringar, skryt och pinsamheter. Kanske över en gemensam middag och ett par kalla?

      På söndagen har vi endast tillgång till det stora flygfältet där vi planerar att fortsätta lördagens jakt på tider med samma bansträckning som dagen innan.

       

      Denna tråd är för snick-snack, frågor och kommentarer!

      /Styrelsen

      #376123
      roadtip85
      Keymaster

        Det kommer ju bli fantastiskt trevligt det här! 😀

        Sätter Koffe nytt rekord i Challenge-banan? Eller kommer Vince upp och visar var skåpet ska stå? Hinner Sandström klart med Outback:en? Kommer “Franken” klara sig utan punktering? Kommer Sara och Mats få ha Bastustugan ostört på kvällarna?

        #376159
        Sandström
        Keymaster

          Den Outback:en blir det nog tight med kan jag meddela. 😀

          #377845
          SaraW
          Keymaster

            Haha, vi får se om vi får ha stugan i fred🤣🤣

            #378690
            Koffe
            Keymaster

              Ska göra mitt bästa för att förbättra mitt PB åtminstone, men nåt rekord lär det knappast bli. Är lite för många sekunder att kapa 😉

              Hoppas på hårt motstånd och täta fighter iaf!

              Men först ska bilen ställas på och servas, stötdämpare ska bytas och hjulinställning göras… Kanske slutar med att jag puttrar runt i WRXen 🙂

              Sen tror jag att du glömde en vital fråga Anders: Hörde jag skål?

              #378760
              roadtip85
              Keymaster

                Sen tror jag att du glömde en vital fråga Anders: Hörde jag skål?

                Ja, det var ju helt klart en miss från mig! Vi får se till att inte glömma den frågan på Fredags- och Lördagskvällen! 🙂

                #379940
                FiddeFuling
                Keymaster

                  Hoppas på att lyfta ut motor o låda nu på lördag.. tiden tickar, stressen ökar hahaha

                  #385347
                  Vince
                  Keymaster

                    Det kommer ju bli fantastiskt trevligt det här! 😀 Sätter Koffe nytt rekord i Challenge-banan? Eller kommer Vince upp och visar var skåpet ska stå? Hinner Sandström klart med Outback:en? Kommer “Franken” klara sig utan punktering? Kommer Sara och Mats få ha Bastustugan ostört på kvällarna?

                     

                    Lär knappast bli snabbast för 1. Har aldrig kört denna sträckning (och förstått att några redan har kört en hel del där 😉) och 2. Jag kanske kommer med Levorgen (ingen AC i STIn och jag är gammal och bekväm nu vettu 🤣)

                  Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.