Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #410448
    roadtip85
    Keymaster

      SSC hälsar alla medlemmar välkomna till årets storträff!

      Den 6-8 juni är det återigen dags för den årliga storträffen. Denna gång kör vi nationaldagskaravan genom Sverige till Mittsverigebanan.

      Storträffen är som vanligt kostnadsfri alla med Subaru-intresse! Vill man testa sin bil på banan så krävs att man betalat in medlemsavgiften för 2024 (så se till att betala medlemsavgiften om det inte redan är gjort).

      Information om tider finns i anmälningstråden.

      Info om boende finns i boendetråden.

      Upplägg:
      Vi börjar på nationaldagen och kör karavan genom Sverige där man möter upp fler och fler längs vägarna.
      På Fredagen sedan så är vi på Mittsverigebanan och pratar med likasinnade och testar bilarna på banan under säkra förhållanden. När körningen är slut så håller vi årsmöte för SSC, och sedan rundar vi av dagen med något gott att äta och dricka vid campingen.

      På Lördagen planerar vi för ytterligare aktivitet, men det är ej bestämt vad det bli än. Så håll ögonen öppna!

       

      Denna tråd är för snick-snack, frågor och kommentarer!

      /Styrelsen

      #410558
      roadtip85
      Keymaster

        Vem kör längst väg till träffen?
        Vem har renast bil i karavanen?
        Vem har smutsigast?
        Vem är snabbast på banan? (Kanske dum fråga när alla vet att det är “den blåa”!) 😀
        Vem sköter grillen på kvällen?

        #410560
        roadtip85
        Keymaster

          Var ifrån åker alla? Själv utgår jag från Stockholm!

          #410566
          Sandström
          Keymaster

            Orust! 😀 eller södra norrland som göteborgarna säger, hahahaha! 😀

             

            #411441
            aaviden_sti
            Deltagare

              Utgår från Malmö, får se hur jag gör. Kanske delar in trippen i två dagar och börjar nån gång på onsdagseftermiddagen.

               

              Grilla kan jag göra, det är inga problem.

              Tar nog även med det vässentligaste som öl och R-däck 😀

              #412551
              Janne248
              Deltagare

                Kul! Mina hemtrakter. Får se om man kan komma och fota lite på fredagen.

                Förövrigt så verkar det som kartan i anmälningstråden verkar visa Lunda. Vet ej om det var tänkt så!

                 

                #412981
                roadtip85
                Keymaster

                  Kul! Mina hemtrakter. Får se om man kan komma och fota lite på fredagen. Förövrigt så verkar det som kartan i anmälningstråden verkar visa Lunda. Vet ej om det var tänkt så!

                  Ja, gör det!
                  Kartan är uppdaterad! Tack! Jag tror nog du vet om det var tänkt så eller ej! 😀

                  #416466
                  arellano
                  Deltagare

                    Stockholm

                    #416722
                    Janne248
                    Deltagare

                      Ja, gör det! Kartan är uppdaterad! Tack! Jag tror nog du vet om det var tänkt så eller ej! 😀

                       

                      Haha! Vill inte verkar vara för mycket Bezzer Wizzer!

                      #424753
                      roadtip85
                      Keymaster

                        Nu är planen för Lördagen satt, och anmälningstråden uppdaterad med:

                        Lördag 8:e juni

                        Sovmorgon! 🙂
                        11:00-12:30 Lunch och gruppfoton vid Högakustenbron!

                        12:30 Avfärd mot Sandviken och Mäki meet 2024

                        ca 16:00 Vi avslutar får långhelg med att rullar in tillsammans till Mäki meet 2024. Se Facebook event: https://fb.me/e/5c49Vq0mG

                         

                        Hoppas många hänger med på denna träff, som anordnas för tolfte gången till minne av Marcus “Mäki” Källström som omkom i en bilolycka 2012.

                      Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.