Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #34382
    affebroman
    Deltagare

      Jag har köpt mig en STI 6 vinge, en P1 läpp och ett stort STI scoop till min GT -00. Bilen är classic blå allt behöver lackeras. PM:a mig eller skicka sms till 0761048875 om ni har lust att hjälpa till 🙂

      #280560
      affebroman
      Deltagare

        Köp en burk 74f och lite plastprimer 🙂

        Menar du att jag ska göra det själv? Spraya på färgen? Är det enkelt?

        #280557
        Turbovin
        Deltagare

          Nej det blir inte snyggt, du får aldrig lika bra finish. Garanterat apelsinskal.

          #280561
          affebroman
          Deltagare

            Nej det blir inte snyggt, du får aldrig lika bra finish. Garanterat apelsinskal.

            Okej! 🙂

            #280558
            joajan
            Deltagare

              Jag lämnade in min stötfångare och fick tillbaks den igår (fredags) på Göteborgs Lackcenter i Tagene och var väldigt nöjd! Fick betala 2500:- 🙂

              #280562
              affebroman
              Deltagare

                Jag lämnade in min stötfångare och fick tillbaks den igår (fredags) på Göteborgs Lackcenter i Tagene och var väldigt nöjd! Fick betala 2500:- 🙂

                Är det ett bra pris? Har ingen erfarenhet av lackering 😉

                #280559
                joajan
                Deltagare

                  Svarar samma, jag är inte så bra med priser men jag tyckte inte det var så farligt dyrt iaf, så åk dit och hör vad dom kan tänkas ta för arbetet 🙂

                  #280563
                  affebroman
                  Deltagare

                    Svarar samma, jag är inte så bra med priser men jag tyckte inte det var så farligt dyrt iaf, så åk dit och hör vad dom kan tänkas ta för arbetet 🙂

                    Tack för svar! 🙂

                  Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.