Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #6130
    Raffe
    Deltagare

      Hej på er alla, nu har jag fått nog,jag ger upp, jag måste ha ett sommarjobb!

      Är det någon som är intresserad så säg till jag tar nästan vad som helst, men helst nåt som har med bilar/mekande att göra med, detta eftersom det är det jag är bäst på och har lite erfarenhet av.
      Säg till så kan du få referenser!

      så om DU behöver en sommarjobbare tveka inte!

      PS. jag bor i Solna som ligger i Stockholm.

      #77299
      Imp
      Deltagare

        du kan få laga min bil om du vill:)

        #77305
        Niklas
        Deltagare

          Eller köpa tufft avgas och installera…du får “plocka-jordgubbar-lön”…

          Subaru – All we’ll drive!

          #77293
          Raffe
          Deltagare

            Imp driver du med mig eller?!

            Ps. jag är jävligt trött på att folk inte tar mig på allvar, och då menar jag inte personer som Imp som menar allvar hoppas jag?!!!:-)

            Utan jag menar då t.ex mail och inlägg som jag gjort på supramannen.com och inte fått svar på för att sedan bli kallad snorunge!
            Se det hela på: http://www.supramannen.com/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=2;t=000375 (inlägg 7)

            #77292
            Subbahenke
            Deltagare

              Är du inte liiite sent ute, jag hade mina vikarier klara i Februari tror jag…
              Du kan dock få komma hem till mig och städa (också för jordgubbsplockar lön eller så)
              🙂

              Henke

              #77295
              Raffe
              Deltagare

                jag vill för fan inte ha nått jävla jordgubbsplockarlönsjobb och jag är medveten av att jag e sen, så ingen behöver påminna mig igen!!! Är det ingen som tar nått på allvar här?!:o

                #77300
                Imp
                Deltagare

                  joodå jag va alvarlig men vill se vad värkstan gör först dock.

                  #77296
                  Raffe
                  Deltagare

                    ok då vet jag…

                    #77303
                    Aquila
                    Deltagare

                      >Imp driver du med mig eller?!
                      >
                      >Ps. jag är jävligt trött på att folk inte tar mig på allvar, och då
                      >menar jag inte personer som Imp som menar allvar hoppas jag?!!!:-)
                      >
                      >Utan jag menar då t.ex mail och inlägg som jag gjort på
                      >supramannen.com och inte fått svar på för att sedan bli kallad
                      >snorunge!
                      >Se det hela på:
                      >http://www.supramannen.com/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=2;t=000375
                      >(inlägg 7)

                      Verkar rätt otrevlig den där supramannen tycker jag…
                      Det finns andra sätt att tampas med dom man har på sitt forum, och det här som han använder är inte ett bra sätt.
                      /Aquila
                      NOW in upgraded version WITH Wheels!

                      #77294
                      Raffe
                      Deltagare

                        Jag har i alla fall fått en uppfattning om supraägare att dom tror sig stå över alla andra bara för att dom har en “exlusiv” bil…

                        #77297
                        Raffe
                        Deltagare

                          Imp vad är det som behöver mekas på din bil?

                          #77301
                          Imp
                          Deltagare

                            ingen som vet.. den knackar ibland runt framhjulen. värkstan kan inte hitta nått fel dock.. skitmysko.. knackar helt random vissa dagar inga probs andra dagar knackar det svängerman slutar det typ.. somsagt helskumt.

                            #77304
                            Lasse
                            Deltagare

                              LAST EDITED ON Jun-25-02 AT 08:03PM (GMT)
                              Hmmm, låter som jag hade det för ett antal månader sedan. Mina knackningar, eller snarare tickningar, uppenbarade sig endast i hastigheter från ca 5-35km/h. När jag lämnade in bilen på service bad jag dem att titta på det, dock utan resultat. Det lät precis som att tickningarna kom framifrån. Tillslut visade det sig att ljudet kom från antennet som stod och juckade fram och tillbaka. I bland känner man sig dum, men verkstaden hittade inte heller “felet”. 😀 Kanske dina knackningar kommer därifrån också? 😀

                              #77298
                              doubleoseven
                              Deltagare

                                Man kanske inte skulle vara så kaxig när man knappt kan köra en 10a med en sju-siffrig budget och en supra (bästa sittplatsen på Tullinge)?!?! Jag vet inte…jag har ju bara en sån där bil som knappt gör 150!

                                RiB

                                #77302
                                Imp
                                Deltagare

                                  >LAST EDITED ON Jun-25-02 AT
                                  >08:03 PM (GMT)

                                  >
                                  >Hmmm, låter som jag hade det för ett antal månader sedan. Mina
                                  >knackningar, eller snarare tickningar, uppenbarade sig endast i
                                  >hastigheter från ca 5-35km/h. När jag lämnade in bilen på service bad
                                  >jag dem att titta på det, dock utan resultat. Det lät precis som att
                                  >tickningarna kom framifrån. Tillslut visade det sig att ljudet kom
                                  >från antennet som stod och juckade fram och tillbaka. I bland känner
                                  >man sig dum, men verkstaden hittade inte heller “felet”. 😀 Kanske
                                  >dina knackningar kommer därifrån också? 😀

                                  hur löste du det problemet? joo det komemr framifrån fast det började när dom bytt v-fram bromsskiva dock.. men alla tips e ju välkomna:)

                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.