Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #977
    wrx-01
    Deltagare

      vet någon vart detta sitter på en WRX 01 och om det är knöligt att byta?

      Jag har inte hunnit forska i vart det sitter än, vid tanken, torpedväggen, någon annanstans?

      Ska man köpa orginalgrejer eller funkar det med något unversalfilter?

      Bilen går med pissigt laddtryck, ryckigt så jag tänkte börja med att byta filter ifall det kan va felkällan … Hoppas bara det är något “lätt” fel så att det inte är LMM ;(

      Feedback mottages med tacksamhet!

      #41613
      lunkan
      Deltagare

        På GT´n sitter soppafiltret vid vänster fjäderbenstorn (i motorutrymmet) det sitter kanske där på WRX`n oxå!? Det är en svart burk med tre rör som kommer upp på toppen med anslutande slangar såklart 😉

        #41614
        specialized
        Deltagare

          vet någon vart detta sitter på en WRX 01 och om det är knöligt att byta?Jag har inte hunnit forska i vart det sitter än, vid tanken, torpedväggen, någon annanstans?Ska man köpa orginalgrejer eller funkar det med något unversalfilter?Bilen går med pissigt laddtryck, ryckigt så jag tänkte börja med att byta filter ifall det kan va felkällan … Hoppas bara det är något “lätt” fel så att det inte är LMM ;( Feedback mottages med tacksamhet!

          Tjena !

          Jag skulle ändå misstänka Lmm:en när det är ryckningar och pissigt (lågt?) laddtryck inblandat.
          Åk till Subaru handlaren och kolla med Select Monitor. Kostar ~300 kr.

          I mitt fall bjöd de på den kostnaden. Då det konstaterades att det var just Lmm som var paj och jag köpte ny av dem 😉

          Mattias – Som kollar Lmm FÖRST vid ev problem i fortsättningen 🙂

          #41616
          mikel_83
          Deltagare

            Vad går en LMM på?

            #41615
            sti_erik
            Deltagare

              jag har en lmm till salu. från en sti 03 fungerar alldeles utmärkt och gått ca 2800 mil

              vet dock inte om det är samma men skrik till annars!

            Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.