Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 22 totalt)
  • Författare
    Janne248
    Deltagare

SSC är stolta att kunna presentera en dekalbutik, om än en temporär och med begränsat utbud.

Det finns dekaler för fram- och bakruta, regionsdekal och nummerskylthållaredekal att köpa.

Dekalbutiken hittar ni på:
      http://www.sneproductions.com/dekalbutiken/

Handla på bá!

Mvh,
      Styrelsen för SSC

Markus
      Deltagare

För er som undrar över hur färgerna matchar era färger på bilarna så har vi inga bra svar på det just nu. Jag kommer få med mig en äkta färgkarta upp till storträffen som vi kan använda för att jämföra ifall ni tvekar på vad ni vill ha. I så fall får ni helt enkelt vänta med beställning av förgrund till rutorna.

För egen del drog jag till med en chansning och hoppas på att det blir bra direkt 🙂

Christian S
        Deltagare

får man nått bekräfteles mail eller liknande? så man vet om betällningen och betalningen gick fram.
          gjorde en beställning för ca 1 vecka sedan och betalade med än gång.

Norbius
          Deltagare

Fick inget när jag beställde för 1 vecka sedan iaf. Så det tror jag inte?

I am here: http://maps.google.com/maps?ll=57.724130,12.962151

Markus
            Deltagare

Tyvärr är det ett simpelt formulär och det kan inte skicka ut en kopia av beställningen. Web-hotellets säkerhetsinställningar förbjuder det av spam-skäl.
              Vi fick in en halvfärdig beställning med bara ” Land: Sverige” och “Leveransalternativ: Leverans till hemmet”. Hoppas personen insåg detta och beställde igen. Det finns två riktigt besvärliga buggar vi inte lyckats lösa än :/ Formuläret gillar inte åäö så vi får lite att reda ut ibland 🙂

Det hade varit bra om Niklas kunde bekräfta lite beställningar i den här tråden men jag tror desvärrre inte han har tid. Håller med om att det vore bra… Jag får fixa det manuellt sen.

Niklas hälsar också att beställningar där inte exakt färgkod står är lite besvärliga. Då får han försöka gissa vilken typ av lack det ska matcha.

Nu har vi fått från följande iaf:
              Daniel S
              Adam W
              Christian S
              Sebastian A
              Daniel C
              Jon I
              Catrine J

Zew
              Deltagare

Jag antar att man beställa dekalerna när som helst ifall man inte behöver dom till Stor träffen? 🙂

Markus
                Deltagare

Jag antar att man beställa dekalerna när som helst ifall man inte behöver dom till Stor träffen? 🙂

Korrekt 🙂 Dessutom kan man få nästan vad som helst om man exempelvis designat något eget att sätta på bilen men då får man ta det direkt med Niklas och räkna med mer leveranstid då det prioriteras ner innan träffen.

Zew
                  Deltagare

Sweet!!

Niklas
                    Deltagare

Era beställningar går nu iväg till tillverkaren så de hinner bli klara till storträffen.

Om det nu skulle bli något problem med postgången av paketet så kommer jag skicka alla dekaler hem till er istället men vi hoppas att så inte blir fallet.

EDIT: Självklart kan ni fortsätta att göra beställningar men du kommer inte hinna få dem till storträffen pga tillverkningstid och postgång från tillverkaren till mig.

Mvh
                      Niklas

Markus
                      Deltagare

En beställning kom in igår vid 13:41 som nästan var tom. Var det DU? Gör ett nytt försök…Jag bekräftar när det är rätt.

fraggler
                        Deltagare

Tänkte bara kolla om min beställning har kommit fram? beställde en Regionsdekal i helgen. Mvh Johan

Markus
                          Deltagare

Tänkte bara kolla om min beställning har kommit fram? beställde en Regionsdekal i helgen. Mvh Johan

Aha, det var det jag skulle komma ihåg att göra men inte gjorde 😉 Den kom fram! 🙂

fraggler
                            Deltagare

Då kanske jag får den nästa vecka d—0.o—b

Markus
                              Deltagare

Då kanske jag får den nästa vecka d—0.o—b

Det beror på när Niklas drar iväg nästa beställning. Skickar vi iväg en och en till tryckeriet så går vi back på det så han brukar vänta in några beställningar. Kontakta honom (se inlägg ovan) om du vill ha bättre info.

FeA
                                Deltagare

Är det någon som hunnit testa vilken bakgrund som bäst passar på en rallyblå GT -00 (74f)?

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 22 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.