Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    challe
    Deltagare

I samband med årsmötet kommer en ny post som Vice Webmaster med inriktning på forumdelen att införas i klubben, detta för att underlätta för nuvarande Webgrupp.

Om du tycker att detta låter intressant så posta här i tråden

.zip
      Deltagare

Nog för att jag redan har en post men nyfikenheten lockar. Vad krävs det för att bli vice webmaster? Är det bara forumet (vBulletin) som behöver hjälp, och isf med vad? Gäller det även hemsidan? Om så är fallet, vilket programmeringsspråk är det som gäller?

EDIT: Såg just att det även finns en tråd för WEB vilket borde ligga under samma 🙂

challe
        Deltagare

Tanken med dom nya posterna är att avlasta den nuvarande webgruppen lite med en person som ansvarar lite mer för forumet och en för själva hemsidan.

Vad det gäller tekniska frågor för forumet så är jag helt nollställd 😮

.zip
          Deltagare

Efter lite samtalande med Janne så ställer jag gärna upp att hjälpa till. Har lite idéer på att göra forumet lättläst med Android från bl,a Tapatalk.
            Däremot kan jag tyvärr inte vara med på årsmötet vilket suger 🙁

syke
            Blockerad

Efter lite samtalande med Janne så ställer jag gärna upp att hjälpa till. Har lite idéer på att göra forumet lättläst med Android från bl,a Tapatalk.
              Däremot kan jag tyvärr inte vara med på årsmötet vilket suger 🙁

Hmm, du vet väl att tapatalk redan är installerat? Däremot är det inte uppdaterat 🙂

challe
              Deltagare

Härligt att höra, du är ett föredöme

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Ämnet ”SSC söker ny Vice Webmaster (forum)” är stängt för nya svar.