Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    challe
    Deltagare

I samband med årsmötet den 7 juni kommer rollen som sponsoransvarig att ersättas med en ny position, nämligen PR-ansvarig.
      Känner du att detta verkar vara ett ansvar som just du är intresserad av eller vet någon som är en bra kandidat så tveka inte att svara här i tråden.

Ansvarsområden
      Hitta nya samarbetspartners som erbjuder medlemmar rabatt på sina produkter.
      Behålla kontakten med befintliga samarbetspartners.
      Hålla kontakt med företag som erbjuder priser till våra evenemang.
      Kontakt med Subaru Nordics representater.
      Vara med och arrangera event.
      Behandla inkommande e-brev till styrelsen@subaruclub.se, ssc@subaruclub.se.
      Delta på möten, regionträffar som styrelsemöten.
      Hjälpa till i övriga styrelsearbetet där det behövs
      Ansvarsbeskrivning
      Hitta nya samarbetspartners & behålla en god kontakt med befintliga.
      Som aktiv medlem i klubben så är det uppskattat med rabatt på produkter till Subarun. Klubben ska som sagt medverka till att det ska bli billigare att äga sin Subaru. Hålla god kontakt med företag som säljer tillbehör och produkter till Subaru. Hitta samarbetsparters på event. Hålla kontakt med leverantörer av kläder och dekaler.
      Arbete
      Man jobbar med tips från medlemmar, samt att man får själv aktivt leta efter olika företag som kan verka intressanta. Man ska stämma av med alla våra samarbetspartners årligen om den angivna rabattsatsen gäller. Man ska även bjuda in de på SSC´s aktiviteter, eller planera in något som blir ett tillfredställande arrangemang både för SSC´s medlemmar och dess samarbetspartners.
      Hantering av samarbetspartners samt deras erbjudanden
      – Man skickar underlag för nya/gamla medlemserbjudanden till webbmaster
      – Man ska skriva ned en beskrivning på vad som ingår i rabatten och hur medlemmarna skall kunna få den, en logga till företaget ska luskas fram, samt även kontaktinformation till företaget och en kontaktperson.
      – Se till att alla företag som sponsrar klubben skall ha en länk under prylar i vår länksamling. Om detta saknas ska man kontakta Webbsamordnare
      Forum
      – Om det förekommer obefogat skitsnack mot någon av våra samarbetspartners så ska man antagligen kontakta webbsamordnare för borttagande av tråden, eller kontakta samarbetspartnern så att de kan svara med sin version.

/ Valberedningen

.zip
      Deltagare

Om nu inte Janne kommer sitta kvar som ordis detta år så föreslår jag honom som PR-ansvarig. Känns som att han kan styra upp samtal och föregå med ett gott exempel.

Vore kul att ha kvar honom i styrelsen.

Vince
        Keymaster

Om inte Janne vill bli och blir vald till vice ordis så håller jag med att detta är en perfekt post för honom.
          Mao. +1 för Janne som PR ansvarig.

Janne248
          Deltagare

Tack för förtroendet grabbar, men så länge det inte kommer att väljas en ny ordförande på årsmötet kommer jag inte acceptera någon annan post, och intresset för att nominera ny ordförande verkar än så längt rätt kyligt.

BlackLight
            Deltagare

Hej alla.

Jag heter Magnus, är 24 år, bor i en by som heter Skattyungbyn i hjärtat av Dalarna.
              Jag började sent 2008 att driva hemsidan http://www.subaruklubben.se
              Efter ungefär 2 år av att driva den själv så tog jag kontakt med Janne (som numera är ordförande för SSC) och vi kom överens om att det skulle vara kontra-gynnande att driva två klubbar med samma mål paralellt med varandra.
              Under ett möte förra året (2012) så beslutades det att jag stängde ner subaruklubben.se som hemsida och fortsatte äga domännamnet samt peka om det till SSC’s hemsida.

Emellertid så har jag fortfarande ett brinnande intresse för motorer, bilar och inte minst, Subaru, i allmänhet. Därför hade jag tänkt att ta åt mig en position i styrelsen och det verkar i nuläget som att PR-ansvarig är det som är mest aktuellt.

Jag har kopiösa mängder med både stora och små idéer, även såna som kanske inte rör just PR-området direkt, men ändå. En idé kommer sällan ensam.

Skulle det nu vara så att jag blir vald till PR-ansvarig så kommer min första målsättning att skapa struktur på verksamheten och utveckla det vi redan har, och därefter expandera med mer allteftersom saker faller på plats och klubbens kapacitet tillåter.

Rabatter, sponsorskap, samarbeten, utbildningar…

Låter inte det lockande? 😉

Med vänliga hälsningar,
              Magnus Bengtson
              Dessutom troligen en av de få i Sverige som har en Subaru Columbuss som bruksbil… 😉

Markus
              Deltagare

Kul!

challe
                Deltagare

Härligt att höra d—0.o—b

kamikaze
                  Deltagare

Personer med angagemang är alltid bra 🙂

Janne248
                    Deltagare

Riktigt bra! Kul med personer som har angagemang!

Zlasher
                      Deltagare

Kul, och låter jävligt lovande!:)

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.