- Detta ämne har 35 svar, 3,089 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år sedan av SPiKE.
-
FörfattareInlägg
-
7 november, 2007 kl. 20:05 #21912StratDeltagare
SSI söker ny ordförande med tillträde 1:a Januari 2008. Anders Block har verkligen gjort ett kanonjobb under de senaste 3,5 åren, men nu är det dags för en ny förmåga att ta över rodret. Stora planer finns inför nästa år, och styrelsen är överens om att ett byte i årsskiftet är en god ide.
Här söker vi alltså en utåtriktad och ansvarstagande person som naturligtvis har ett gediget intresse i Imprezor, och som vill ta klubben vidare mot nya mål.
Ett alternativ till lösning finns redan framtaget. I detta axlar Henrik Thåström (Spike), fn. regionsansvarig Öst, rollen som ordförande, och Steven Jenkins (555_STI) tar över regionsansvaret för Öst. För att stötta Thåström är Block tillgänglig fram till årsmötet i Maj/Juni 2008.
Om inga större protester mot detta dyker upp ger valberedningen sitt godkännande till denna lösning den 1:a December.
/Valberedningen
7 november, 2007 kl. 20:44 #187956MatsDeltagareUnderstödes å det varmaste!
Tackar till Block för en grym tid som ordförande. Inte alla som alltid har en kaviar-ost macka och en sängplats över när man e i västeråsknutarna. :9 :*
Spike kommer att bli grym som ny ordförande. Inte för mycket sprit nu bara. O dendär dialekten får du nog göra nåt åt. 😀 😉 :*
Mats
Type R ’997 november, 2007 kl. 22:52 #187957daniel83DeltagareHåller med Mats jag.
Block har gjort ett väldigt bra jobb inom SSI.
Och jag tror att Spike kommer att göra ett lika bra jobb.Så för mig är det inga problem.
//daniel
8 november, 2007 kl. 06:05 #187962specializedDeltagareStort tack Block ! Kanonjobb du gjort under de år jag varit med.
De va ääännnna så håårt stoooo rääääätt uuuut 😉Vidare så låter Spike som ett bra förslag, stödjer det till 100 %
Kör hårt 🙂Mvh.Mattias – http://www.garaget.org/?car=18857
———————————-
SS @ en halv förmiddag inklusive 3 snurrningar 😉8 november, 2007 kl. 06:29 #187977NiklasDeltagareJasså, dags för Blocken att sadla om. Gruppköp på sånna häringa?
http://kitchenbloom.blogg.se/images/le_dd_nero_1_1148590257.jpg
Äljen – på
Jerry – klar
Block – joråsatte😛
//N – fick ett mail från köpintresserad av bilen
8 november, 2007 kl. 08:12 #187946BlockenDeltagareDen största orsaken och anledningen till att jag tänker avgå till nästa mandatsperiod är att jag inte har den 110-procentiga orken och energin som krävs av en ordförande i SSi med 330 medlemmar. Intressen kommer och går, och jag har verkligen kämpat stenhårt sista åren. 4 år är tillräckligt för en ordförande att sitta, och nu behöver vi ny energi och fräscha idéer inför 2008 som kan komma att bli det grymmaste och roligaste året genom tiderna!
Då vi nu har SPiKE som står för dörren och har tusen bra idéer och dessutom är väldigt omtyckt och respekterad av övriga medlemmar så tycker jag att vi passar på att smida medan järnet är varmt.
Man sitter inte i en styrelse “bara för att”, utan för att man verkligen vill bidra till att klubben utvecklas och driver den framåt. Man ska ha full energi året runt, inte bara 2 månader före och efter årsmötet.
Mvh Anders Block, ordf.
8 november, 2007 kl. 08:12 #187947BlockenDeltagareTack för de värmande orden 🙂
…utom Äljens 😉
/Black
8 november, 2007 kl. 10:10 #187968SnowmanDeltagareJag tycker oxå att SPiKE blir en toppen-ordis! O jag tror mr. Jenkins kommer bli en lika bra toppen-regionsansvarig för världens bästa SSI-region-Öst-region :+
Och mr. Blakk, jag hoppas du inser missen och shoppar upp dig på en koCCare snart igen :7
/Markus – med tåspetsarna iträdda i ena toffeln 😉
8 november, 2007 kl. 10:26 #187944SecretAgentManDeltagareLelle klar på tofflor! :7
Tack för tiden bloCC – du har dragit ett tungt lass, och gjort ett kalasjobb! 🙂
Henrik blir nog alldeles perfekt som efterträdare, kör på ba’ och lycka till!/J
8 november, 2007 kl. 10:36 #187959PetterSolbergDeltagareTack för ett toppenjobb Block under tiden jag varit med i dena fina klubb! Och SPiKE är en utmärkt ordis tror jag, hoppas han e såå j**la laddad bara!! 😉
Tack återigen Block!Patrik
STi-06 PSE III8 november, 2007 kl. 15:06 #187961Nikke McRaeDeltagareStort tack till Block för ditt enorma arbete!
Spike har mitt fulla stöd. Du kommer bli en toppen Ordis!
8 november, 2007 kl. 15:48 #187967ChewieDeltagareJa, jag kan bara instämma med ovanstående talare. Block du vet att vi alltid kommer att älska dig och dina upptåg.
Spike, vi vet att du vill, vi e så jävla laddade 😛 😛
Perfekt man att axla tronen efter en annan kanonkille.8 november, 2007 kl. 16:50 #187943sykeBlockeradTusen tack till block! Ett otroligt bra jobb du har gjort! Här kommer en dikt:
Block finns som både mänska o chokla’
båda sorterna gör en gla’
Tack för åren och ida’
Tjing! :+8 november, 2007 kl. 17:37 #187969SurbarbroDeltagareJag bara instämmer.
Men jag antar, att jag får träffa Blocc lite här och där.
Annars!;( ;(
Kanonjobb, den tid jag har varit med och tjatat.SPIKE!
Välkommen!
Det är ett jättejobb som du tagit på dig.
Jag är väl en av alla som gärna tänker och vill stötta dig.
/ Catrine8 november, 2007 kl. 17:50 #187972challeDeltagareDet är ju bara att hålla med alla andra, mr Blück har gjort ett kanoners jobb under sin tid.
Och Spike kommer passa klockrent som ordis i världens bästa klubb 😉
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.