- Detta ämne har 35 svar, 3,089 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år sedan av SPiKE.
-
FörfattareInlägg
-
8 november, 2007 kl. 18:17 #187973555_STIDeltagare
All hail King Spike 🙂 Tack till Block som har gjort en super bra jobb under alla år!
Hoppas att fler än Snowman tycker jag kommer var bra för Team Öst också 😉
Det är ju bara att hålla med alla andra, mr Blück har gjort ett kanoners jobb under sin tid.Och Spike kommer passa klockrent som ordis i världens bästa klubb 😉
8 november, 2007 kl. 18:29 #187954YonazDeltagareJag tror ingenting. Vet att vi kommer sakna Anders B. Är även övertygad om att Henrik a.k.a SPiKE kommer göra ett kanon jobb som ordis.
8 november, 2007 kl. 18:38 #187976KlasagasaDeltagareTack Block. Du kommer för evigt att finnas i mitt hjärta… 😉
SPiKE blir ju f*n skitbra och Steven blir också skitbra!
Jag är till hundra procent helnöjd!Block, bit ihop och kom igen!
8 november, 2007 kl. 18:44 #187963SPiKEDeltagareTack Anders för din jätteinsats.
Du har gjort ett kalasbra jobb och det känns riktigt riktigt bra att få möjligheten att axla ordförandeposten i denna eminenta klubb efter dig min vän 🙂
Kul att så många tycker att jag kan ta över rodret för SSI, det uppskattar jag.
/H – Är så jävla laddad!
8 november, 2007 kl. 18:52 #187964SPiKEDeltagareHoppas att fler än Snowman tycker jag kommer var bra för Team Öst också 😉
Jag tycker.
8 november, 2007 kl. 20:08 #187955LeftyDeltagareTack Block för allt slit du lagt ner! Du är en ängel!!!
Och du vill ligga med mig, men det går inte 😀
/Jocke rakar….
8 november, 2007 kl. 21:57 #187970SurbarbroDeltagareAbsolut Steven!
Jag stöttar dig som medlem av Sthlm.
Ge järnet!
Vi ses på nästa träff…
Västerås eller Sthlm mässan.
Kramis Cathis;-)9 november, 2007 kl. 17:35 #187975storfiskarnDeltagareRoligt för dig steve,jag hejar på dig. 😀
10 november, 2007 kl. 08:19 #187971DesenDeltagareMåste hålla med om att BlaCC gjort ett kanonjobb som ordis och lagt ner många hundratals timmar på denna klubb, och tom åkt och styrt upp storträff trots att legat i feber i ett par veckor.
En MEGA eloge till dig Block
Men det är oxå stort att våga lämna över när man känner att man inte längre har ork till 110% engagemang och inte bara sitta kvar för titeln eller för att man blev vald.
Jag tror det är nyttigt för klubben att det kommer in lite nytt blod i klubbens styrelse och ansvarsposter då och då.
Spike, om du är lika laddad som på Mantorp inför detta så kommer allt att gå finfint. Jag vet att du kommer att bli en riktigt bra ordis i SSI. Ser fram emot detta.
/Andreas, Skåne, Kristianstad
“The speed was good, but the corner was too tight” – J. Kankkunen
SS 2007 1.31.10 GT
27 november, 2007 kl. 16:50 #187948BlockenDeltagareHej Desen & alla andra, och tack för alla fina ord :7
Måste hålla med om att BlaCC gjort ett kanonjobb som ordis och lagt ner många hundratals timmar på denna klubb, och tom åkt och styrt upp storträff trots att legat i feber i ett par veckor.
Jaaa… ni var ju några som ringde och tjatade på mig… :7 med 39 graders feber i två veckor var man lagom stöddig när det var dags för storträff – men det gick!! 🙂
/Blocken
27 november, 2007 kl. 20:09 #187952jrabergDeltagareTråkigt, men att ha haft orken i 4 år och rodda i allt och driva på är imponerande tycker jag.
Det har faktiskt hänt väldigt mkt under ditt styre Block och det har verkligen märkts att det suttit ngn vid rodret hela tiden och inte bara vid årmötena.Tack!
🙂
-johan
28 november, 2007 kl. 07:40 #187949BlockenDeltagareTråkigt, men att ha haft orken i 4 år och rodda i allt och driva på är imponerande tycker jag. Det har faktiskt hänt väldigt mkt under ditt styre Block och det har verkligen märkts att det suttit ngn vid rodret hela tiden och inte bara vid årmötena.Tack!:-) -johan
Tack Johan! 🙂
/AB
28 november, 2007 kl. 07:42 #187950BlockenDeltagareÄr det någon som tycker annorlunda, eller har förslag på annan kandidat, så ut med det NUUU! Snart är det första december och ny-sjefen blir – som det ser ut i dagsläget – SPiKE 🙂
/Bläck
1 december, 2007 kl. 09:31 #187951BlockenDeltagareHoppla, Thåström & Jenkins! Grattis! 🙂
/Blocken
1 december, 2007 kl. 10:38 #187945StratDeltagareHoppla, Thåström & Jenkins! Grattis! :)/Blocken
Japp, grattis! Inte så mycket att snacka om. Det blir skitbra! 🙂
/Claes
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.