Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    kamikaze
    Deltagare

Som rubriken lyder så har Anders Block valt att inte fortsätta sitt uppdrag som revisor, SSI tackar för den tid som varit och söker nu en ersättare på denna post.

Uppdrag som revisor

Du kollar så stadgar följs och att ekonomin hanteras på ett korrekt sätt.
      Kontrollerar övergripande att styrelsen sköter sitt arbete
      enligt stadgar och gällande lagar. Kontrollerar bokföring och upprättar revisionsberättelse.

Kandidater hör av sig till mig eller brorsan “Challe” eller postar i tråden.

/ Valberedningen

Janne248
      Deltagare

Kolla med Kaarlo, tror han inte är omöjlig. Dock är han pa semester men försök na han pa nagot sätt.
        (Är i Brasilien sa a med ring uppepa är svart att fa till)

kamikaze
        Deltagare

Hittar ingen med det namnet när jag går igenom forumanvändare på K.

Sen får du gärna förklara vad det står sist i ditt förra inlägg, liiite svårt att tyda 😉

Janne248
          Deltagare

Hittar ingen med det namnet när jag går igenom forumanvändare på K.Sen får du gärna förklara vad det står sist i ditt förra inlägg, liiite svårt att tyda 😉

Glöm att hitta Kaarlo som forum namn, det är hans riktiga namn.

Kaarlo kommer att vara på semester i 140 dagar = bortåt oktober. Dvs han kan vara svår att få tag på.

För att nå Kaarlo under denna tid maila till kaarlo.kayhko@afconsult.com han tittar på denna NÄR han kan, dvs inte jämt.

Ang sista meningen sa far jag förklara den när jag är tillbaka i sverige…..

kamikaze
            Deltagare

Jag tror jag kom på det

“Så A med ring uppe på är svårt att få till”

Inte sant

OzO
              Deltagare

Jag provade att sms:a Kaarlo för några dagar sen men inte säker på att jag har rätt nummer. Han har flera 🙂 Sist fick jag det nummer som han kunde nås på under semestern… frågan är vilket det var… 🙂

/G
                _____
                ::::: | ~SSI#2-{19oOo99}-One-Owner-Only~ | :::::

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.