Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #1683
    555_STI
    Deltagare

      Har en kompis som är sugen att köpa Impreza STi 03-05

      Han vill dock ha en med dragkrok, finns de några här som har 03-05 STi med dragkrok? Vad fick ni ge för montering? funkar den bra?

      Tackar

      #46216
      Christian S
      Deltagare

        nu kommer jag inte ihåg vilken årsmodell SPIKE har men han har ju krok på sin så hör med han.

        #46213
        SPiKE
        Deltagare

          nu kommer jag inte ihåg vilken årsmodell SPIKE har men han har ju krok på sin så hör med han.

          -06:a är min men det är samma krok som till 03-05. Monterat och klart 7-8k nånstans och det gäller avtagbar krok. Funkar kanon så länga man monterar av och på lite nu och då. Nu mer sitter min mest för att ha något att bogsera i 🙂

          #46211
          Hulken
          Deltagare

            Hej!

            Jag har satt på ett drag på min STI -03. Köpte ett monoflex och är otroligt nöjd med det. Tar man av det så syns det inte att man har nått drag (roligt skrivet ;-)). Men man måste nog ta av och sätta på det lite då och då….annars så kärvar det ihop!

            Här är en länk:

            http://www.monoflex.nu/index.php?page=1492d782177d37&&lang_id=0

            #46212
            Cruise
            Deltagare

              Shysst! va inne å kollade på sidan just å tror att blir det nu att jag köper en så ska jag med slänga på ett sådan monoflex drag. Monterade du det själv då eller monterade en verkstad det åt dig?

              Mvh/
              Erik

              #46214
              Bodyshot
              Deltagare

                jag har dragkrok på min 500hk+ STI-05, orginal faktiskt! 😉

                #46215
                Mumin
                Deltagare

                  Montera är inga stor beskymmer. tar kanske 3 timmar om man aldrig gjort det förr. gå igenom beskrivingen nogrant bara så går allt ;o

                Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.