SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Motor STI 08 programvaro uppdattering

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    andreaswrx
    Deltagare

är det några mer som fått uppdaterad programvara på sti 08?
      jag fick det i min när jag hämtade den! så den gick knappt 5 km med gamla programvaran! så sa säljaren att programvaran var uppdaterad! och när batteriet gick sönder för ett tag sen! så hade dom den inne på subaru här i norge och då var det en nyare programvara i den än mot vad dom hade i deras dator! vissade sig sen att inte deras dator var uppdaterad på sti 08 modelen!

Bodyshot
      Deltagare

Jag förstår inte frågan?

andreaswrx
        Deltagare

Jag förstår inte frågan?

är det någon som har en STI 08 som fått uppdaterad programvara i motorn? som blivit inkalad att det ska fixas eller har det gjort under vanlig service

andreaswrx
          Deltagare

.

minid
            Deltagare

Min 08 är uppdaterad.. Gjordes inte utav den firman jag köpte den utan utav den firman jag brukar serva bilen hos..

andreaswrx
              Deltagare

Min 08 är uppdaterad.. Gjordes inte utav den firman jag köpte den utan utav den firman jag brukar serva bilen hos..

gjordes det nu eller hade den gått länge med gamla programvaran

edbe
                Deltagare

När kom den nya programvaran? Om en bil plockad ut i mitten av 2009 och servad direkt, borde den ha fått uppdateringen tro?

Sent from my iPhone using Tapatalk – now Free

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.