Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 60 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #279907
    Norbius
    Deltagare

      Hade jag vågat hade jag satt kapen i mina skärmar med 😀
      Kommer bli riktigt grymt detta 🙂

      #279924
      Lindbloom
      Deltagare

        Fälgarna, bridestolar och breddare liggandes.. för mycket att ta in det här 😀 ! Kommer bli riktigt grymt. Ska du hacka upp bilen och popnita dit själv?

        Haha, ääh 😉 tack så mycke!
        Jaa de va tanken att ja skulle göra de själv 🙂 får se om de går å nita, tror inte skärmarna e gjutna för de tyvärr så blir limma annars 🙂

        Skickat från min SM-G900F via Tapatalk

        #279925
        Lindbloom
        Deltagare

          Hade jag vågat hade jag satt kapen i mina skärmar med 😀
          Kommer bli riktigt grymt detta 🙂

          Haha ääh de kan inte va så farligt, kapat på andra bilar å e kuul :p å e man noga så går de bra 🙂
          Tack så mycke! 🙂

          Skickat från min SM-G900F via Tapatalk

          #279926
          Lindbloom
          Deltagare

            Vart en bra å produktiv garagedag idag 🙂
            Måttat och kapat upp framskärmarna, hade 2 lösa som va planen att använda men ena hade skador så fick använda en som satt på bilen 🙂





            Sen va de dax å byta den skärmen som ja hade löst


            Va väldigt skitigt så borstade av lite
            Har även rivit ut icn å lite småsaker i motorrummet, har blivit rätt skitigt så tönkte försöka göra rent å snygga till lite 🙂
            Tar fler bilder imorn när ja e ute igen och ja monterar fast breddarna samt foton på resten man hittar på 🙂

            På återseende!

            Skickat från min SM-G900F via Tapatalk

            #279927
            Lindbloom
            Deltagare

              Tack 🙂 jaa de gör dom, men hade så mycke hellre kört breddningen som ja tänkt från början, men nu e ju halva jobbet gjort tills ja har tid å pengar för de 🙂
              Aa ok, ja tycker de ser bra ut, men beror kanske på vilka breddare man använder? Finns ju några olika :p

              Skickat från min SM-G900F via Tapatalk

              #279928
              Lindbloom
              Deltagare

                Ja, Skulle inte nöjda mig med någon vettig lösning i dagsläget dock 🙂 funderar på en en sån här AIT quarterpanel bak och cutta upp för dörren och blenda ihop och ae86 breddare fram haha, jag gillar att komplicera saker 😉

                Haha vill man så ska man 😉 men varför inte framskärmarna till? Blir ju jäkligt fett! Vart lite avis på dedär 😉

                Skickat från min SM-G900F via Tapatalk

                #279929
                Lindbloom
                Deltagare

                  Såå, andra dagen avklarad i garaget 🙂 har flytit på riktigt bra å båda breddarna fram sitter fast temporärt, hade inte tillräckligt långa popnit så vart skruv sålänge, å de kanske får sitta kvar :p ena bak e uppkapad å klar å breddaren sitter tejpad 🙂
                  Jaa, va väl iof inte mer spännande än så denna gång men skönt att de flyter på å man ser resultaten 🙂

                  Måttat ut å kört solfjäder på skärmen för att ge så bra stöd som möjligt till breddarna


                  Sen vart de som sagt skruv för tillfället men tror ja gilla de

                  #279902
                  tendency
                  Deltagare

                    Hur går det med skärmbreddarna? 🙂

                    #279930
                    Lindbloom
                    Deltagare

                      Hur går det med skärmbreddarna? 🙂

                      Ja har faktiskt inte vart ute i garaget sen innan jul

                      #279903
                      tendency
                      Deltagare

                        Ja har faktiskt inte vart ute i garaget sen innan jul

                        #279931
                        Lindbloom
                        Deltagare

                          Det är fullt förståeligt! 🙂 Bara ivrig att se hur det blir. Har själv inte gjort någonting alls på länge, även om jag inte gör några stora grejer som ni andra på forumet. :p
                          Justja, du skulle ju flytta! Fan vad nice det ska bli, antar jag, med garage och grejer.

                          Haha ja e ivrig ja me, vill ha den klar nu

                          #279932
                          Lindbloom
                          Deltagare

                            Den kommer bli riktigt fet med breddarna, du verkar duktig på det här med att fixa breddare, jag hade vart livrädd och troligtvis gjort nåt fatalt fel 🙂

                            Härligt med garage i anslutning till huset, senaste tiden har jag nog dock mer vart i källaren än uppe i huset men nu har jag städat lite och tänkte ta en break från den här bilen ett tag, väldigt lätt att ledsna.

                            Inreda garage är ju superkul för man kan köpa en massa tacky grejer och hänga på väggarna för att mysa till det utan att tänka för mycket på att det ska vara stilrent osv som resten av huset 😀

                            Tack så mycke!

                            #279904
                            tendency
                            Deltagare

                              Haha ja e ivrig ja me, vill ha den klar nu

                              #279933
                              Lindbloom
                              Deltagare

                                Visst kan det vara så! Finns annat som vill ha ens tid också. 🙂
                                Grymt! 😀 Skulle också vilja ha en dörr till mitt garage.

                                Haha jaa tyvärr e de så, önskar de fanns mer tid :p
                                Haha ska bli så grymt skönt!!

                                #279934
                                Lindbloom
                                Deltagare

                                  Har inte hänt speciellt mycke på senaste, har precis flyttat till hus så vart på annat håll 🙂 men ska bli skönt när de e klart, med dubbelgarage hemma ist för en lång resa 🙂

                                  Men, i lördags va ja ute iallafall. Mina gammla fälgar vart äntligen sålda!

                                  Å sen glömde ja kapskivorna hemma, så sista med skärmarna får vänta, igen.. fick bli montering av min nya ratt ist
                                  Vart riktigt nöjd!

                                Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 60 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.