Visar 5 inlägg - 301 till 305 (av 305 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #264966
    Norbius
    Deltagare

      ja ljuset suger tyvärr rätt hårt på dom bilarna, därför skaffade jag xenon då vart det iallafall lite bättre.
      jag har kvar xenon kittet om du är intresserad.

      Vad är det för kit? Funderar på att skaffa, för ja ljuset är sämst på dessa bilarna :p Så kan va intresserad av det isf kanske!

      #264991
      Igge
      Deltagare

        Snyggt som vanligt!

        Jag gillar mattorna, är du nöjd med passform osv?

        #265206
        Gloremir
        Deltagare

          Snyggt som vanligt!

          Jag gillar mattorna, är du nöjd med passform osv?

          Jo jag är nöjd med dom. Följde även med clips för att sätta fast dom i golvmattan, för att dom inte ska flytta på sig.
          Men jag använder dom inte då mattan passar perfekt i alla veck, så den rör inte på sig ändå.

          får väll se hur hållbarheten är. men man ska väll inte begära så mkt för priset dom kostar.

          #264945
          Christian S
          Deltagare

            Är ju rena döden för mötande att åka xenon i vanliga lysena, eftersom det är samma lampa till hel och halv (h4)

            varför skulle det vara sämre för mötande med xenon konverterad H4 jämfört med tex H1 & H7? tycker att det borde inte spela någon roll då ljusbilden blir den samma.

            #265207
            Gloremir
            Deltagare

              varför skulle det vara sämre för mötande med xenon konverterad H4 jämfört med tex H1 & H7? tycker att det borde inte spela någon roll då ljusbilden blir den samma.

              För att h4 är både hel och halvljus. Ljusbilden blir helt fel på halvljuset. Blir mkt ströljus uppåt = bländar mötande trafik

            Visar 5 inlägg - 301 till 305 (av 305 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.