- Detta ämne har 39 svar, 8,275 deltagare, och uppdaterades senast för 8 år, 6 månader sedan av Vincent Berglund.
-
FörfattareInlägg
-
27 mars, 2012 kl. 15:25 #240158Fricke.wDeltagare
Ja de är bara att gratulera till en grym bil, grattis 🙂
27 mars, 2012 kl. 15:52 #240157Red_MikeDeltagarehttp://www.Rallytech.co.uk har den kofångaren. Jag kollade runt lite efter en sådan till min bil med ett tag. PBZ kan ta hem den åt dig om du inte vill göra det själv. Pris förslaget jag fick 2011-07-08 var:
6500+frakt för den äkta WRC fronten utan skärmar
6200+frakt för wrc replicanHittar du fler sidor som har den fronten till billigare pris så dela gärna med dig! 🙂 Grattis till en riktigt fin bil också!
27 mars, 2012 kl. 16:20 #240170MäkiDeltagareTack så mycket allihopa!! 🙂
http://www.Rallytech.co.uk har den kofångaren. Jag kollade runt lite efter en sådan till min bil med ett tag. PBZ kan ta hem den åt dig om du inte vill göra det själv. Pris förslaget jag fick 2011-07-08 var:
6200+frakt för wrc replicanHittar du fler sidor som har den fronten till billigare pris så dela gärna med dig! 🙂 Grattis till en riktigt fin bil också!
Okej! Tackar!!
Själv har jag hållit utkik efter den fronten på t.ex Japperformanceparts.co.uk (begagnade delar), dom brukar även kunna ha fastän det inte finns annons så man mailar bara dom. Sen tittar jag lite då och då på Ebay men lägger pengarna på andra håll istället då det finns med “akuta” saker 😉Mvh Marcus
27 mars, 2012 kl. 16:33 #240171MäkiDeltagareHoppas någon moderator kan hjälpa mig ändra rubriken på tråden!
Jag har suttit och forskat med alla papper nu för att kunna registrera den, bilen är såld som en 2002 årsmodell, men tydligen är det en som är byggd mellan 2000.08-2001.08
Så tydligen byggdes bilen någongång däremellan men togs inte ut, och enligt Modellkoden så är det en Subaru Impreza WRX STi Type RA, så det verkar inte vara en Spec C ändå, fastän det stod så i annonsen. Men jag är inte bitter, bilen går som ett troll och är fortfarande en ovanlig bil 🙂Tänkte bara att jag skulle dela med mig av lite nyfunnen info 😉
Koden är GDBA4DH
http://www.j-garage.com/subaru/impreza/gdb/code.htmMvh Marcus
27 mars, 2012 kl. 16:43 #240172MäkiDeltagare27 mars, 2012 kl. 16:46 #240150andreaswrxDeltagarehttp://www.Rallytech.co.uk har den kofångaren. Jag kollade runt lite efter en sådan till min bil med ett tag. PBZ kan ta hem den åt dig om du inte vill göra det själv. Pris förslaget jag fick 2011-07-08 var:
var det priset enbart för fronten? för det är 4 delar som du måste ha för att det ska funka? men det kanske du vet?
front
höger dimljusskydd
vänster dimljusskydd
komplet grill27 mars, 2012 kl. 16:47 #240151FeADeltagareOjojoj, stenhårt! Sno Pelles STi-vinge från den blå och släng på tycker jag! 🙂
Psst, Midlanda motorpark 26 Maj – var klar tills dess! 😉
27 mars, 2012 kl. 16:58 #240173MäkiDeltagareOjojoj, stenhårt! Sno Pelles STi-vinge från den blå och släng på tycker jag! 🙂
Psst, Midlanda motorpark 26 Maj – var klar tills dess! 😉
Tackar! 😉 Nejnej! Här blir det vinglöst, det är hårt 😉
Jag vill vara färdig så fort som möjligt! Vart ligger Midlanda och med vilka åker man? 🙂
Mvh Marcus
27 mars, 2012 kl. 17:13 #240182GystompaDeltagareFränt Mäki. Kul och se att du fick köpa din Jdm:are till slut 🙂
Vart det nån härikring som köpte wrx:en??
27 mars, 2012 kl. 17:48 #240174MäkiDeltagareFränt Mäki. Kul och se att du fick köpa din Jdm:are till slut 🙂
Vart det nån härikring som köpte wrx:en??
Ja, plötsligt händer det!! 😀
Japp, Manne uppe i Järbo köpte WRX:en, han kom och brummade förbi utanför mig nu för en kvart sen, vemodigt är det :p
27 mars, 2012 kl. 17:52 #240152FeADeltagareTackar! 😉 Nejnej! Här blir det vinglöst, det är hårt 😉
Jag vill vara färdig så fort som möjligt! Vart ligger Midlanda och med vilka åker man? 🙂
Mvh Marcus
Men va fan, gillar inte wingless. Kör på en S203 då! 😉
Vi är en 10-15st som brukar åka upp varje vår och åka. Bankostnad för en hel dag är ca 1500kr, då får du åka tills du (eller bilen) inte orkar mer 🙂
Ligger alldeled före Härnösand. Åker upp kvällen före och sover på hotell i Sundsvall.
27 mars, 2012 kl. 17:59 #240175MäkiDeltagareMen va fan, gillar inte wingless. Kör på en S203 då! 😉
Vi är en 10-15st som brukar åka upp varje vår och åka. Bankostnad för en hel dag är ca 1500kr, då får du åka tills du (eller bilen) inte orkar mer 🙂
Ligger alldeled före Härnösand. Åker upp kvällen före och sover på hotell i Sundsvall.
Låter klart skitroligt, får se hur det går med reggningen bara 🙂
27 mars, 2012 kl. 18:51 #240159Fricke.wDeltagareHoppas någon moderator kan hjälpa mig ändra rubriken på tråden!
Jag har suttit och forskat med alla papper nu för att kunna registrera den, bilen är såld som en 2002 årsmodell, men tydligen är det en som är byggd mellan 2000.08-2001.08
Så tydligen byggdes bilen någongång däremellan men togs inte ut, och enligt Modellkoden så är det en Subaru Impreza WRX STi Type RA, så det verkar inte vara en Spec C ändå, fastän det stod så i annonsen. Men jag är inte bitter, bilen går som ett troll och är fortfarande en ovanlig bil 🙂Tänkte bara att jag skulle dela med mig av lite nyfunnen info 😉
Koden är GDBA4DH
http://www.j-garage.com/subaru/impreza/gdb/code.htmMvh Marcus
Du har allra minst en spec c, då RA ersates av spec c på new age, och efter som du har en new age, så ligger din model nog i bryttet, för när den gick över för att kallas spec c 🙂 är vad jag läst mig till i alla fall?
27 mars, 2012 kl. 20:08 #240176MäkiDeltagareDu har allra minst en spec c, då RA ersates av spec c på new age, och efter som du har en new age, så ligger din model nog i bryttet, för när den gick över för att kallas spec c 🙂 är vad jag läst mig till i alla fall?
Är lite luddigt! 😉
27 mars, 2012 kl. 20:40 #240154TurbovinDeltagareSom jag förstått det finns det nåt som heter Spec C Type RA på newage. Borde finnas info på http://www.typera.co.uk
Stenhård bil för övrigt 🙂
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.