jo, så sant som det är sagt. men jag tycker nog att de lyckas hålla sig på mattan ganska bra i de sticky trådar jag tittat runt i.
Har inte försökt skriva i en sån men det verkar iaf. som att gemene man kan updatera den. Nackdel dock att det finns risk för att de blir För långa.
Men meningen med dem är ju inte att folk ska skriva i dem med frågor de finns där för att informera. Som t.ex. på avsforum tror jag det är, där de har ngra stickys om vad som krävs för att byggga en htpc vilken hw som rekommenderas. Vilket Frontend system som funkar med vad.
Kolla t.ex. på avsforum kommer inte ihåg hela adressen så ni får googla..
Lite Då och då tycker jag det dyker upp trådar här som kan vara värda att göra “stickys” av som när ngn monterar xtraljus eller byter bromsar eller Tonys utvärdering av Öhlinsarna sånt som jag tror skulle hjälpa många forumnybörjare.
Kanske är vårt forum lite av en annan typ, och mkt av infon finns redan på vår hemsida, men kalla fakta visar att det är fler som använder bbs’en än läser hemsidans faq. så kanske man kan ha en sticky som guidar till dessa Faq’s?
-JR