Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #297974
    Koffe
    Keymaster

      SSC hälsar alla medlemmar välkomna till årets storträff!

      Den 18 juni är det återigen dags för den årliga storträffen. Denna gång på Sturup Raceway i Skåne.

      Bankörningen är som vanligt kostnadsfri för betalande medlemmar (så se till att betala medlemsavgiften om det inte redan är gjort) men givetvis välkomnar vi alla med Subaruintresse att komma förbi och titta och prata med likasinnade.

      Information om tider finns i anmälningstråden.

      Info om boende kommer snart!

      Grovplanering:

      De som vill träffas på fredag kväll, sparkar lite däck och planerar spårval.

      På lördag kör vi på den knixiga och tekniska Sturup Raceway som vi tror borde passa våra bilar riktigt bra. Träffen avslutas med årsmöte innan rör vi oss mot boendet där vi kör det vanliga upplägget med bortförklaringar, skryt och pinsamheter. Kanske över en gemensam middag och ett par kalla?

      Söndagen viger vi i år åt hemresa då vi tror att många kan ha en bit att köra, men en gemensam lunch en bit norrut för de som ska den vägen kanske kan vara trevligt?

       

      Denna tråd är för snick-snack, frågor och kommentarer!

      /Styrelsen

      • Detta ämne redigerades för 1 år, 11 månader sedan av Koffe.
      #298192
      94LX46
      Deltagare

        om man inte är betalande finns de möjlighet att kunna köra eller? och isåfall vad skulle de kosta om man nu skulle få för sig att vilja lufta ngn av subborna på banan?

        #298264
        Thornblom
        Deltagare

          om man inte är betalande finns de möjlighet att kunna köra eller? och isåfall vad skulle de kosta om man nu skulle få för sig att vilja lufta ngn av subborna på banan?

          Det kostar några hundra att bli medlem 🙂

          #298282
          bill
          Deltagare

            <p style=”text-align: right;”>Om man tar med sig frugan ner. Vad hade det kostat för henne o dra en repa med levorgen för att känna på bilen lite. Är det medlemskap på henne också som gäller?</p>
             

            Mvh

            #298357
            94LX46
            Deltagare

              Vart det det jag frågade eller??

              bättre o svara på det jag frågade om istället för jag vet vad det kostar att bli medlem men nu ställdes det en fråga så lägg energin på att svara på det om du nu måste skriva något!

              #298466
              Sandström
              Keymaster

                Ett medlemskap kostar det.

                • Det här svaret redigerades för 1 år, 12 månader sedan av Sandström.
                #298533
                Koffe
                Keymaster

                  om man inte är betalande finns de möjlighet att kunna köra eller? och isåfall vad skulle de kosta om man nu skulle få för sig att vilja lufta ngn av subborna på banan?

                  Hej!

                  Alla med Subaruintresse är välkomna att komma förbi, titta och umgås.

                  Vi har dock alltid kravet att just körning på Storträffen är reserverad för medlemmar. Andra körningar (typ Gotland ring i Maj) brukar vi kunna bjuda in utomstående till, men just körning på storträffen är för SSC-medlemmar.

                  Men som nämnts ovan så kostar ett medlemskap 400kr och billigare banträffar kan vara svårt att hitta 😉

                  //Kristofer

                  #298359
                  94LX46
                  Deltagare

                    om man inte är betalande finns de möjlighet att kunna köra eller? och isåfall vad skulle de kosta om man nu skulle få för sig att vilja lufta ngn av subborna på banan?

                    Det kostar några hundra att bli medlem 🙂[/quote]

                    Vart det det jag frågade eller??

                    bättre o svara på det jag frågade om istället för jag vet vad det kostar att bli medlem men nu ställdes det en fråga så lägg energin på att svara på det om du nu måste skriva något!

                    #298393
                    aaviden_sti
                    Deltagare

                      Jag tror han menar att en trackday kostar 995kr på sturup raceway och att medlemskapet i klubben är billigare. Men jag vet inte om ssc släpper in någon annan mot en avgift, det vet nog styrelsen tror jag 🙂

                      Hade varit roligt om du kunde vara med i vilket fall 😃

                      Länk till sturup raceway: https://sturupraceway.com/trackdays/

                    Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.