SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Väghållning Stötdämpare bak

• Detta ämne har 4 svar, 917 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år sedan av jooohan.
Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    jooohan
    Deltagare

Ska byta stötdämpare bak på min GT -00. Priset på Subaru-verkstad är ungefär 4400 kr med montering. Läste en del här på forumet att verkstädernas priser var i överkant, undrar bara om detta också är det, eller det låter överkomligt. Om någon har tips om var jag kan få tag på billigare isf, tar jag gärna emot detta.
      Tack på förhand!

MariaimprezaGT
      Deltagare

Hos oss skulle de kosta 3079 kr för sachs å bättre modell, så att ta 1400 för montering lät lite saftigt ja… å andra sidan har ju ni SSI medlemmar 15% på såna saker.

Maria

Audi is teh ####!!

jooohan
        Deltagare

Hos oss skulle de kosta 3079 kr för sachs å bättre modell, så att ta 1400 för montering lät lite saftigt ja… å andra sidan har ju ni SSI medlemmar 15% på såna saker. MariaAudi is teh ####!!

Ok, är ju tyvärr inte medlem (än) så det blir fullpris. Får kolla runt lite och se om där finns nån bättre lösning.. Tar gärna emot fler tips om nån har =)
          garaget.org/johaaan

GT99
          Deltagare

Jag har 4st kompletta ben med ställbara konidämpare och whiteline sänkfjädrar till salu. Dina för 4000kr.

http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=15&topic_id=16067&mesg_id=16067&page=2

jooohan
            Deltagare

Jag har 4st kompletta ben med ställbara konidämpare och whiteline sänkfjädrar till salu. Dina för 4000kr.http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=15&topic_id=16067&mesg_id=16067&page=2

Du har PM!
              garaget.org/johaaan

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.