Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #23085
    lunkan
    Deltagare

      Finns det nån inbiten Forester fantast här som vet var man kan få tag på lysen för högertrafik till en Forester STI -04? Borde inte lysen från en vanlig Forester av samma årsmodell passa och vart får man tag på dom till bra pris? Subaru ska ha typ 8400:- för dom och det känns riktigt dyrt men finns det inget annat så får man bita i det sura o handla där 🙁

      #199835
      Ubermeister
      Deltagare

        Vet inte om du har Xenon men.

        http://cgi.ebay.de/Scheinwerfer-links-Subaru-Forester-03-05-NEU-/220744112980?pt=DE_Autoteile&hash=item33655fdb54

        Använd Babelfish om du som jag inte kan Tyska.. 😉

        #199834
        OzO
        Deltagare

          Köpte mina (till en -97a) på ebay om jag inte minns fel från USA. Var dock tvungen att borra hål för blinkers så det var inte helt smärtfritt (inte säkert att det är samma konstruktion som på en -04a så du kanske slipper). Men korrekt märkning på glas så besiktning var inga problem. Importfirman som tog in min bil hade “lånat” lampor eller mutat SBP… 🙁

          Men jag råder dig till att leta och leta och inte köpa hutlöst dyra orginallampor från Subaru. (Dags att få klubbrabattpriser på reservdelar eller så får dom sänka om dom vill att vi ska köpa original…)

        Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.