- Detta ämne är tomt.
-
FörfattareInlägg
-
25 juli, 2011 kl. 18:45 #225479fjarDeltagare
då har man ändrat sig tur att man kunde byta val av färg. blir denna färg ford focus rs ultimate green 🙂
25 juli, 2011 kl. 20:14 #225457NickeHDeltagaredå har man ändrat sig tur att man kunde byta val av färg. blir denna färg ford focus rs ultimate green 🙂
Blir intresant att se hur det blir, forden är iaf mkt snygg i den färgen.
Har en polare som köpte en RS men han valde en vit bara för att vara lite mer diskret, polisen kommer lätt ihåg en om det bara finns en grön focus i stan 🙂
25 juli, 2011 kl. 20:46 #225480fjarDeltagareBlir intresant att se hur det blir, forden är iaf mkt snygg i den färgen.
Har en polare som köpte en RS men han valde en vit bara för att vara lite mer diskret, polisen kommer lätt ihåg en om det bara finns en grön focus i stan 🙂
hehe tack tycker att den gröna va riktigt nice undra hur det kommmer att bli på imprezan man kommer ju va ensam om det 🙂 ford focus rs e grymma bilar de med !
25 juli, 2011 kl. 21:56 #225453TurbovinDeltagareNåt i den här stilen kanske 🙂
25 juli, 2011 kl. 22:47 #225481fjarDeltagareNåt i den här stilen kanske 🙂
stämmer dock så är ultimate rs green lite ljusare men vad tycker ni ska man köra med svart tak eller ? menar inte a-stolprana sådär som den dära bilen utan bara taket..
26 juli, 2011 kl. 09:17 #225460Jonas.LDeltagareNej, Hela bilen grön isf:P
26 juli, 2011 kl. 11:47 #225521XAnderssonXDeltagarehåller med Jonas.L, inget jål med taket, keep it clean! 😉
26 juli, 2011 kl. 13:41 #225482fjarDeltagaretack grabbar blir hel grön istället då och tänkte när pengarna finns så kan man foliera taket i kolfiber 🙂
15 augusti, 2011 kl. 20:24 #225483fjarDeltagareäntligen så är det dax 🙂 var med polaren idag och plockade isär lite delar idag så hoppas på att bilen blir klar någon gång nästa Vecka .
här kommer lite bilder
1 september, 2011 kl. 14:00 #225484fjarDeltagareny lackad bara utvändigt först blev så sjukt grymt måste jag säga mycket bättre färg i värkligheten
1 september, 2011 kl. 14:04 #225514TomKDeltagareFan vilken grym färg!!
1 september, 2011 kl. 14:12 #225485fjarDeltagaretackar ja visst blev det grymt mycket bättre än subarus tråkiga blå 🙂 som alla subarusar har typ 😀
1 september, 2011 kl. 14:24 #225515TomKDeltagareMera bilder tack! 🙂
Blått är snygg det med 😀
1 september, 2011 kl. 14:32 #225486fjarDeltagareFint att bara maskera alla delar vid lack, speciellt när det är ett sånt extremt färgbyte ööhhhh???!!
Jag finner verkligen inget positivt i något du gör.
håller med dig men dessa lackerare är skickliga kan lova dig sa själv till dom att det är konstigt att maskera sådär och att inte plocka bort all delar men de blev skitbra o tänk på att det är bara utvändigt lack just nu invändigt lack ska på nästa vecka då ja måste ha bilen klar tills lördag för att ska köra på sista bilträffen för iår.. och det blev skitbra dom är riktigt duktiga faktist
1 september, 2011 kl. 14:40 #225487fjarDeltagareMen hur inkompetent är du egentligen, hade lackarna haft någon stolthet hade dom knappast lackat om en bil från blå till grön utan att plocka bort en enda grej, gummilister kommer röra sig och sen är det blått under?! Visst vissa lackerare gör såhär vid lackeringar men då är det till samma färg, men det blir ändå fula lackskarvar som jag iaf skulle störa ihjäl mig på. Nu när det är färgbyte så är det ju helidiotiskt! Sen får lacken vara hur blank som helst, det är ändå bara en tattarlack oavsett.
Ska du lacka dörrgångar ens? Lär ju bli svårt när bilen är ihopsatt…
En sån här bil som du nu har skapat är min värsta mardröm, jag skulle inte ta i den med tång.
vart ser du gummilister? vet du vad du får se ett par bilder när det är helt klart istället och din mardröm? skiter ja nog i 🙂 min bil mina planer. hur kul hadde det annars varit om alla hadde varit precis lika dana ..
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.