Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #6185
    Subbahenke
    Deltagare

      Stötte på en skabbig Calibra söder om Stockholm med hemlackad subaru orginal vinge, det bästa var att den lilla spillivinken hade mage att parkera bredvid mig. Han trodde kanske jag skulle bli glad att vi hade samma vingar??!! Jag har reggnumret om någon vill ha, nån kanske känner för att ta tillbaka stulen egendom??!!

      Henke(Som blivit av med två vingar)

      #77725
      christopher
      Deltagare

        fraSSe

        Träffade i dag en Impreza ägare på Brostugan som nyligen fått vingen stulen och vi diskuterade lite ang detta och man kan ju inte utesluta att någon Impreza ägare sålt sin org. vinge vid byte till annan. Men att någon skulle inhandlat en org vinge via Subaru handlare torde vara sällsynt då dessa kostar en bit över 10 kak hörde 14 nämnas.
        Pratade precis med en annan Impreza polare som hade reggnr på en BMW 320 med org vinge som snurrar runt söder om stan med 4 st “söderhavsvänner”

        Men visst blir man misstänkasam med vet man inget säkert så bör man nog ligga lågt.
        Om någon skulle se ett par Impreza stolar i någon bil så kan det vara Erik´s från Nacka som fick bilinbrott här om veckan (finns efterlysning på Yatzy med hittelön)

        Man förutsätter att i allfall alla Impreza ägare är hederliga rallywannabe och aldrig skulle köpa stöldgods eller?
        /
        fraSSe

        #77726
        Mange
        Deltagare

          jag vart av med min vinge i natt.

          #77730
          ErikFalken
          Deltagare

            Satan vad folk ska förstöra!

            Jag är lite sugen på en Impreza GT eller hellre en WRX, men vet inte om man törs köpa en ProDrive vinge till den om det skall vara så här… Är det vanligt med stulna vingar förresten? Jag skulle aldrig sätta på en impreza vinge på min honda… Det skulle vara som att sätta på BMW M3 spoilers på en mazda pickup, det funkar lixom inte. Fattar inte hur folk tänker…

            Ursäkta mitt svamlande, blev bara tvungen att uttrycka min mening om SVIN som själ för andra!

            / Erik

            #77727
            Mange
            Deltagare

              Som tur va så köpte min kompis en impreza vinge av en här i klubben som jag kunde låna till jag får min nya.

              Så man slipper att åka ving lös iaf

              #77729
              Bobbo
              Deltagare

                http://www.blocket.se/view/643484.htm

                Stötte på den här på Blocket, är väl förmodligen inget, men annonsen är lite konstig… Tror att den passar på en Subaro Impreza… Man börjar ju undra lite..

                #77728
                Mange
                Deltagare

                  Den där är ju garanterat stulen.

                  #77731
                  Niklas
                  Deltagare

                    Vem är så dum att han snor en orginalvinge?! Vad får man för dem begagnat från privat säljare då inte bultar och allt följer med? 500? 1000 max! Idioter! x(
                    Snart vågar man inte parkera sin bil nån annanstans än i sin bur i garaget!

                    Subaru – All we’ll drive!

                    #77724
                    Subbahenke
                    Deltagare

                      >Kan ju bara informera att det sk skabbiga Calibran är en av mina
                      >säljare på jobbet som har köpt min gamla GT-vinge. Fick modifiera den
                      >ca 20cm för att få den att passa på sin baklucka.
                      >
                      >Du kan vara lite vänligare i tonen tycker jag, för det är en väldigt
                      >trevlig grabb;)
                      >
                      >/Svarten

                      Den jag såg verkade inte kortad 20cm, det borde väl synnas ganska tydligt, men säger du att du känner killen så tror jag på dig.

                      Henke

                      #77723
                      SVARTEN
                      Deltagare

                        Kan ju bara informera att det sk skabbiga Calibran är en av mina säljare på jobbet som har köpt min gamla GT-vinge. Fick modifiera den ca 20cm för att få den att passa på sin baklucka.

                        Du kan vara lite vänligare i tonen tycker jag, för det är en väldigt trevlig grabb;)

                        /Svarten

                      Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.