Visar 9 inlägg - 16 till 24 (av 24 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #271563
    challe
    Deltagare

      Stämmer som ni säger, vi brukar kolla inbetalningar och medlemsansökningar ungefär en gång i månaden. Kommer att göra en koll nu mot slutet av veckan/helgen så i nästa vecka kommer det komma ut nya årsmärken och medlemskort

      #271557
      Tallen
      Deltagare

        Vet inte hur proceduren är för att bli regionsansvarig, men ansvarig kan meddela mig och sätta upp mig på vakansen så får vi se vad vi ska hitta på framöver. 🙂

        #271561
        Surbarbro
        Deltagare

          Vet inte hur proceduren är för att bli regionsansvarig, men ansvarig kan meddela mig och sätta upp mig på vakansen så får vi se vad vi ska hitta på framöver. 🙂

          Bra Tallen. Det behövs ju folk till alla poster.
          Hitt på något. Jag har ju inte så långt att köra.
          Från mitt håll så är det OK!

          #271559
          Tallen
          Deltagare

            Låter bra det, mera samarbete med närliggande regioner är ju bara bra och skoj.

            #271564
            challe
            Deltagare

              Jag betalade in för några veckor sedan men har inte hört ett skvatt.

              Kollar betalningar nu…..

              Någon har betalat 300kr och endast skrivit “från rallyjohan” i meddelandefältet, kan det va du?

              Kolla gärna igenom stadgarna nästa gång där det står:

              Gamla medlemmar:
              Period för betalning av medlemsavgift för gamla medlemmar är 1 okt till 31 december. En förseningsavgift om 100 kr tillkommer vid betalning efter 31 december. Medlemsavgiften betalas till klubbens Bankgiro 746-0256. OBS ange medlemsnummer samt årtalet inbetalningen avser på inbetalningskortet. Ange dessutom medlemmens namn.

              OBS anges inte ditt medlemsnummer tolkas insättningen som gåva till SSC och återbetalas ej. Ingen information kommer att skickas när sådana inbetalningar sker. Läs mer i stadgorna för SSC i §15 och §16.

              Är inte så svårt att kolla på sitt kort va man har för medlemsnummer och sedan skriva det.

              Just nu finns det 1754 st namn i medlemslistan och det tar en stund att leta redan på folk när ni inte skriver era medlemsnummer

              / Carl

              #271577
              Fredsson
              Deltagare

                Vad jag kan läsa ” kolla gärna igenom stadgarna nästa gång” låter för mig som Carl har haft överseende 🙂

                #271576
                Igge
                Deltagare

                  “Nya medlemmar:
                  För medlemskap och tillgång till rabatter, medlemskort och övriga klubbförmåner måste medlemsavgiften betalas. Betalas inte avgiften inom en månad tas nyregistrerade medlemsansökan bort! Observera att klubben skickar inte ut Bankgiro-blanketter.

                  Fullständig information kring inbetalning skickas i ett email vid registrering.

                  Efter det att inbetalningen har registrerats av våran medlemsansvarig eller kassör kommer ni att få hemskickat e-post med medlemsnummer som en bekräftelse på att allt har gått bra!

                  Arbetet i klubben sker ideellt och registreringar av betalningar sker cirka en gång per månad, ni kan följa arbetet på forumet i denna*diskussionstråd.”

                  🙂

                  #271568
                  Christian S
                  Deltagare

                    Men det står ju inget om nya medlemmar?

                    står klart och tydligt hur du ansöker om medlemskap här http://www.subaruclub.se/medlemmar d—0.o—b

                    #271565
                    challe
                    Deltagare

                      Vad jag kan läsa ” kolla gärna igenom stadgarna nästa gång” låter för mig som Carl har haft överseende 🙂

                      Precis jag letade upp dig i listan och reggade din betalning. d—0.o—b

                      Du har medlemsnummer 1431 och blev medlem 2009-12-30 vilket också är senaste betalningen som registrerad på dig. (förutom den du betalade nu för ett tag sen 😉 )

                      Du har fått ett bekräftelsemail att din betalning är registrerad, om du nu har kvar mailen som du skrev en gång i ansökan: Lxxxx@hotmail.com

                      Kortet kommer att skickas till den adress som du har i registret dvs: xxxxxgatan trelleborg, men jag antar att den inte är aktuell eller?

                    Visar 9 inlägg - 16 till 24 (av 24 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.