Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 37 totalt)
  • Författare
    Grovsnus
    Deltagare

Ser riktigt bra ut!

SSC #1596
      Oyp_Oyp

Carlee
      Deltagare

Har beställt sån här hem film till baklyktorna som ska monteras, tror det kommer bli grymt bra.

I veckan får jag Perrin systemet och Rota Fighter fälgarna 🙂

Carlee
        Deltagare

Fälgarna anlände idag 🙂

johan_gt
          Deltagare

Riktigt snyggt med en bakljus modden.
            Jag har köpt bakljusfärg på biltema som jag skulle använda men vädret har varit tråkigt den senaste månaden.
            Du får höra av dig om vad du tyckte om filmen, kanske bättre än att måla dem?

Carlee
            Deltagare

Riktigt snyggt med en bakljus modden.
              Jag har köpt bakljusfärg på biltema som jag skulle använda men vädret har varit tråkigt den senaste månaden.
              Du får höra av dig om vad du tyckte om filmen, kanske bättre än att måla dem?

Ja visst är den, jag tycker att det ser riktigt snyggt ut. Ska montera dessa i helgen tänkte jag.
              Min erfarenhet av sån där spray är att den gärna vill släppa efter ett par månader och tvättar.

Filmen finns på ebay för ca 40 dollar.
              http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=Impreza+hatchback+taillight&_sacat=0&_odkw=Impreza+hatchback+jdm&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

johan_gt
              Deltagare

Drar iväg en beställning jag också 🙂

Carlee
                Deltagare

Drar iväg en beställning jag också 🙂

Do it 🙂

Frågan är hur man göra med den vänstra lyktan bakifrån sett, den som har den rödfärgade delen av glaset. Går den att plocka bort från insidan tro? Kanske går att montea en röd LED lampa där istället för jag misstänker att det är till för att det ska lysa just rött.
                  De amerikanska bilarna verkar inte ha denna pryl..

Carlee
                  Deltagare

Tog en bild idag(dålig kvalite i vanlig ordning). Men har fått på Rota Fighter fälgarna med nya dubbdäcken och sen tidigare är mudflapsen monterade. Nu vill jag ha snöööö 🙂

johan_gt
                    Deltagare

Do it 🙂

Frågan är hur man göra med den vänstra lyktan bakifrån sett, den som har den rödfärgade delen av glaset. Går den att plocka bort från insidan tro? Kanske går att montea en röd LED lampa där istället för jag misstänker att det är till för att det ska lysa just rött.
                      De amerikanska bilarna verkar inte ha denna pryl..

Går att beställa en ny lykta utan den röda insatsen, förra ägaren till min bil gjorde det, vet dock inte varit ifrån.
                      Går nog att såga upp lyktan bakifrån och ta ut det röda glaset om du är duktig med en dremel 🙂

Carlee
                      Deltagare

Går att beställa en ny lykta utan den röda insatsen, förra ägaren till min bil gjorde det, vet dock inte varit ifrån.
                        Går nog att såga upp lyktan bakifrån och ta ut det röda glaset om du är duktig med en dremel 🙂

Jasså, hojta till om du kommer på vart den var köpt. 🙂

Carlee
                        Deltagare

Fick hem en tidig julklapp idag! 🙂

rigdab
                          Deltagare

Beställde själv härifrån, blev ca 650kr inkl frakt, tull moms. Kanske lite mera nu.
                            http://www.japanparts.com/db/parts_detail.php?NUMBER=00023362&VOLUME=317-015-001&DEALER=1&CAR=134&MIDDLE=2&SMALL=20&MAKER=5&VOLKEY=&SEARCH_DEALER=1&SEARCH_CAR=134&SEARCH_MIDDLE=2&SEARCH_SMALL=20&SEARCH_MAKER=&SEARCH_VOLKEY=&SEARCH_page=&submit.x=39&submit.y=5

Carlee
                            Deltagare
                              Carlee
                              Deltagare

Passade på att ta några bilder på bilen efter en ordentlig tvätt under nyårshelgen. 🙂

james
                                Deltagare

Tjena
                                  Skulle du vilja posta vad för kn filter du beställde samt avgassystemet:)
                                  är sugen på att hotta upp min impreza med sen 🙂
                                  håller på att planera ihopa ljudbygge just nu .

/James

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 37 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.