Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 61 totalt)
  • Författare
    CP-Productions
    Deltagare

Tjenare!
      Det här är faktiskt min första projekttråd och tänkte börja med att presentera mig själv.
      Christoffer heter jag och bor i Virsbo, liten byhåla 6mil norr om Västerås. Har växt upp runt
      motorsporten med en totalt motorstörd familj så det sitter verkligen i blodet kan man säga!

Den här tråden kommer handla om en Subaru Impreza STi -03 som just nu gått strax över 9000mil.
      Bilen är faktiskt inte min ännu, jag pluggar fortfarande till bilplåtslagare och billackerare men sen
      i sommar efter studenten och jag jobbar så köper jag den av min far som äger den nu. Pappa betalar
      tänker ni väl, but that’s not the case here! Här kommer några bilder på bilen hur den såg ut vid inköp:

Vintermode! Tokhög, stänklappar och extralysen! Men det vart lite iskörning i vintras så klart:

http://www.youtube.com/watch?v=AyoXiXFOY7M

Mer kommer /Totte d—0.o—b

CP-Productions
      Deltagare

Direkt snön försvann så åkte bilen in i garaget för en rejäl rekond under en veckas tid!

Stänklapparna får sitta tills vägarna är sopade, men extralysena försvann såklart!

På bilen sitter det redan D2 coilovers, den är mappad av JRM till ca 300hk och sista biten av röret är bytt.
        Effekten kommer jag inte göra något åt den här säsongen, prio 1 blir helt klart att få till en bra fitment!
        Steg 1 i det var ju så klart nya fälgar, därför beställdes det 4st XXR 527 18×9,75″ et20 av TWS Däckservice!

Annat som ska göras:
        *Bakluckan ska rensas på emblem, allt utom STi
        *Stora Subaru emblemet i grillen ska bort
        *Strålkastarna ska klyvas och insatsen ska bli mattsvart
        *Inredningen ska piffas till med annan ratt o lite gosaker
        *Någon läpp blir det fram, kanske kolfiber-diffusor bak

/Totte

CP-Productions
        Deltagare

Baklucka rensad på emblem, sedan våtslipad och polerad! d—0.o—b

/Totte

CP-Productions