- Detta ämne har 60 svar, 9,947 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 1 månad sedan av Forren.
-
FörfattareInlägg
-
9 juni, 2012 kl. 19:04 #243142CP-ProductionsDeltagare
Igår fick Subban agera studentkärra åt mig! d—0.o—b
Observera bilens färg på bild nr2, blir bara mer o mer kär! Såå, bilens färg kommer inte att bytas ut!
Passade på att ta lite rullande fitment bilder, skrapar lite innerskärmar fram när man svänger hårt och
kör lite fort men bak går det fritt. Så kommer sänkas någon mm till i bak så jag får samma höjd runt om.
Självklart vill jag få den ännu lägre, men det får bli nästa säsong med mera stretch och bredare fälgar..
Så ja, fälgarna kommer bytas ut under vintern. De nya är spikade men avslöjar inget förrän dom är hemma!/Totte 😀
9 juni, 2012 kl. 20:41 #243096KvarnisDeltagareNice, ta me hon/han upp å prov åk lite bana vid årets träff på midlanda.
Trevligt bilar&människor 🙂12 juni, 2012 kl. 13:49 #243115ljungbergDeltagareGrymt snyggt. Bort med vingen nu och sedan bort med dekalerna på bilen. Då tänker jag på JRM klibban som förstör det estetiska på bilen. Less is clean som det heter. Färgen på fälgarna var helt rätt även fast jag tycker att guld gör sig riktigt bra på svart bil.
Mvh
J12 juni, 2012 kl. 19:14 #243143CP-ProductionsDeltagareNice, ta me hon/han upp å prov åk lite bana vid årets träff på midlanda.
Trevligt bilar&människor 🙂Tackar! Ja någon bankörning ska jag komma på i alla fall!
Tänkte bara försöka hinna lacka org fälgarna och kränga på trippel 8or! d—0.o—bGrymt snyggt. Bort med vingen nu och sedan bort med dekalerna på bilen. Då tänker jag på JRM klibban som förstör det estetiska på bilen. Less is clean som det heter. Färgen på fälgarna var helt rätt även fast jag tycker att guld gör sig riktigt bra på svart bil.
Mvh
JTackar! Nej vingen får nog sitta kvar, även fast den är ett helvete att polera.
Får se om man kanske skaffar en extra lucka sen, så man kan testa sig fram.
Ja dekalerna kommer försvinna, ev att dom byts ut mot mattsvarta/STi-rosa./Totte 🙂
12 juni, 2012 kl. 20:16 #243124LindbloomDeltagareFan fin i lacken den e:) clean som fan denna:) skulle va kul å ta en närmare titt på den nån gång:D
14 juni, 2012 kl. 10:26 #243097storfiskarnDeltagareValsar du själv?
Vad får du betala annars?Grymt snygg bil!
15 juni, 2012 kl. 17:59 #243121Quackpack89DeltagareRiktigt vacker bil du har !
Vad ede för fälgar du har å vart kan man få tag på sådana ? 🙂15 juni, 2012 kl. 20:27 #243144CP-ProductionsDeltagareFan fin i lacken den e:) clean som fan denna:) skulle va kul å ta en närmare titt på den nån gång:D
I verkligheten så ser man ju lite stenskott och något dörruppslag osv.
Men bilen har ju bara rullat ca 9600 så fräsch är den. Men eftersom jag nu är utbildad plåtslagare
& billackerare så blir det nog en hellack i vinter, med extra mycket klarlack! Kan bli bra! d—0.o—bValsar du själv?
Vad får du betala annars?Grymt snygg bil!
Japp det gjorde jag själv, inte svårt alls faktiskt! 🙂
Riktigt vacker bil du har !
Vad ede för fälgar du har å vart kan man få tag på sådana ? 🙂Tackar! Det är XXR 527or som mäter 18×9,75″ et20. Köpta hos http://www.twsdack.se d—0.o—b
/Totte
15 juni, 2012 kl. 20:28 #243102Christian SDeltagareRiktigt vacker bil du har !
Vad ede för fälgar du har å vart kan man få tag på sådana ? 🙂det står ju på sidan 1 inlägg nr2 😉
Steg 1 i det var ju så klart nya fälgar, därför beställdes det 4st XXR 527 18×9,75″ et20 av TWS Däckservice!
26 juni, 2012 kl. 06:26 #243126kimpa83Deltagareser himla fin ut 🙂 vart as fet med dom nya fälgarna 😉
5 juli, 2012 kl. 17:53 #243145CP-ProductionsDeltagareser himla fin ut 🙂 vart as fet med dom nya fälgarna 😉
Tack Kim! Ja det hade inte suttit fel med dina bromsar bakom dom ändå d—0.o—b
En liten rolig update, idag vart det klart! Nu är bilen helt o hållet min 😎Så äntligen kan jag göra de mods jag vill, håll i hatten grabbar! /Totte 😀
5 juli, 2012 kl. 19:31 #243100MarkusDeltagareRiktigt fin puts på den där! 🙂 Bra att veta vem man ska hyra in för att fixa lackskador sen 😉
16 juli, 2012 kl. 20:33 #243146CP-ProductionsDeltagareJa, en uppdatering kan ju vara på sin plats! d—0.o—b
Har väl inte hänt särskilt mycket sedan jag köpte bilen ändå..
Hämtade en ny grill i torsdags som ska moddas lite sen drog vi till Gatebil Rudskogen!Eftersom jag hade presspass fick jag ställa bilen i depån men där vart det rätt trångt
så körde ner den till utställningen istället och putsade upp den lite. Där stod bland
annat dom sköna grabbarna med den toklåga Mazda 3 MPS’n och Alex med sin feta
Bora, bland sjuuukt mycket annat fint! Här kommer lite pics jag tog d—0.o—bSen av en slump gick jag ner till bilen på lördag eftermiddag och då låg det en lapp
i vindrutan som sa att jag skulle infinna mig på prisutdelningen för att jag vunnit nå pris!
Väl där så vinner jag första pris i Fälg & Däck och 2a pris i Japanskt övrigt, haha stört! 😮Sen så kom min efterlängtade V-Limited läpp idag, äntligen fick jag tummen ur och handlade!
Och fyfan vilket lyft det blev, eller nej egentligen inget lyft för den vart ju typ sjukt låg haha! d—0.o—bAllt för denna gång /Totte 🙂
18 juli, 2012 kl. 21:29 #243147CP-ProductionsDeltagareNu jävlar är den låg! Återstår att se om jag får ut den ur garaget och om det går att köra..
/Totte :confused: d—0.o—b
18 juli, 2012 kl. 22:30 #243128Sjögren RacingDeltagareGrattis till priserna, dom har du gjort dig förtjänt av!:)
Sjukt snygg bil!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.