Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 61 totalt)
  • Författare
    Lindbloom
    Deltagare

satan du!! haha de där blir riktigt fett de:D måste få tummen ur själv nu å fixa skärmkanterna så man kan sänka nån gång-.-
      Stod å spana lite på den i norge å den va riktigt fin du:)
      än en gång, grymt bygge!!

Gilarski
      Deltagare

Utöver putsen så är det sjuuukt snygg ‘stand’ på den. Fälgarna är galet snygga på det chassiet.:cool:

CP-Productions
        Deltagare

Dåligt med updates här men har fullt upp!
          Fälgarna är inne på lack, blir klara nu i början på veckan. Håller på å klyver
          strålkastarna, ska ur med det orangea och måla insatsen mattsvart! Under
          tiden har jag gjort iordning en clean grill som blev mattsvart, håller på med
          hjulhusen o ska modda innerskärmarna så de inte skrapar precis hela tiden,
          flyttat kabelstammen då den låg väldigt riskfullt och skärmarna ska valsas
          mer då jag va lite snål fram förra gången! Sen har jag pillat dit en FMIC som
          vart bättre än väntat och sen ska bromsok målas och massa annat småpill! d—0.o—b

På lördag ska allt vara klar och premiärvisas på en träff i Västerås :confused: /Totte

Norbius
          Deltagare

Sjukt fin 🙂 Fälgarna kommer bli skitsnygga på bilen 😀

Jocke.T
            Deltagare

Galet snygg kärra 🙂
              Har du lust att lägga upp lite bilder på hur det blir med lyktorna? Jag funderar nämligen på att lacka insatsen svart med.

CP-Productions
              Deltagare

Äntligen!!

Ska slipa grunden lite fort imorgon sen blir dom rosa imorgon eftermiddag!! /Totte d—0.o—b

Norbius
                Deltagare

Grymt, massa bilder sen 😀

CP-Productions
                  Deltagare

Som ni förstår är jag sjukt nöjd med bilen just nu, resultatet blev precis som jag ville!! /Totte d—0.o—b

TomK
                    Deltagare

Najs som fan!

Fladric
                      Deltagare

Grymt kaxigt! Gillar det, kul att du tänker “outside the Impreza box” så att säga 😉

Norbius
                        Deltagare

Nice som fan xD

timpO
                          Deltagare

Fan va snygg biljävel du har!!! Blir ju nästan lite upprörd…. Här slänger man ut tusenlapparna på motorn när man kan få bilen att bli sådär snygg.. 10 av 5 toasters får du för det ultrafeta stuket! Kul att någon vågar köra rosa! Varje gång man tagit upp rosa så blir man dumförklarad, men din bil är beviset på hur hårt det blir!

Mr_Felix
                            Deltagare

Verkligen tummen upp för utseendet!

CP-Productions
                              Deltagare

Tack grabbar!
                                Diskuterar med JRM om mappning av bilen med nya grejerna.
                                Sen kommer den ställas ut på End of the Year träffen på Mantorp den 29onde
                                där det kommer göras lite reportage osv och efter det blir bilen till salu pga
                                nya projekt. Så är det någon som är sugen så tveka inte på att höra av er! d—0.o—b

/Totte

CP-Productions
                                Deltagare

Såld, tråd kan låsas!

/Totte

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 61 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.