Visar 10 inlägg - 16 till 25 (av 25 totalt)
  • Författare
    PH_89
    Deltagare

Jaha, Förhoppningsvis får jag vingen imorgon. och under tiden har jag funderat på om jag ska ha en huvudströmbrytare i bilen.
      Och iom att jag måste dra kabel in i kupen då så tänkte jag att då flyttar jag batteriet till bagaget så får jag dessutom bättre med utrymme för tex xenon ballaster i motorutrymmet d—0.o—b

Planen är om det nu får plats är och sätta brytaren i mitten facket bakom handbromsen.

Jag ska in till stan och handla på mig lite kabel och div saker imorgon så får se om jag hittar nån brytare som inte bygger för mycket. Nu har jag iallafall förberett så mycket jag kan.
      Jag återkommer förhoppningsvis imorgon med ett färdigt resultat och även monterad vinge! 😀

Jag får ursäkta för så gryninga bilder men alla bilder är tagna med mobilen då digitalkameran har gått sänder:P

Joakimgabrielsson
      Deltagare

100 ggr snyggare med nya vingen! Vad är det för modell du har? Ser ju lite special ut i inredning, vinge osv.

Jonas.L
        Deltagare

100 ggr snyggare med nya vingen! Vad är det för modell du har? Ser ju lite special ut i inredning, vinge osv.

Skulle tro att det är en så kallad Spec-D han har ?!

PH_89
          Deltagare

Ja du det är en lite special:P
            Det är en 05a sti Prodrive med 07ans front, bak och inredning 😛

PH_89
            Deltagare

Nu har jag fått lucka och vinge från lackering, det vart riktigt bra!
              Så va jag in till stan idag som sagt och handla på mig lite.
              Har tyvärr inga bilder under arbetets gång men här kommer slut resultatet:

Vart en liten brandsläckare också 🙂 dock provisoriskt fäste, får fundera ut nå bättre senare men nu vill jag ut och åka lite:D

Igge
              Deltagare

Härligt härligt! d—0.o—b

PH_89
                Deltagare

Härligt härligt! d—0.o—b

Javisst! Är riktigt nöjd 😛 funderar nu på om jag ska köra utan märkena på bagageluckan eller inte? Vad tycker ni? 😀 “det är märkena som syns i min tidigare bild på gamla vingen”

Joakimgabrielsson
                  Deltagare

Fäste till brandsläckaren: http://www.subimods.com/subimods-fire-extinguisher-bracket.html

Och bort med emblemen helt klart. Tycker bakluckan blir grymt rörig med alla emblem.

PH_89
                    Deltagare

Fäste till brandsläckaren: http://www.subimods.com/subimods-fire-extinguisher-bracket.html

Och bort med emblemen helt klart. Tycker bakluckan blir grymt rörig med alla emblem.

Tack för tipset! Det blir nog en sådan lite senare!
                      Ja jag håller med ser bättre ut utan märken tycker jag:-D

Patrick P931
                      Deltagare

Ja du det är en lite special:P
                        Det är en 05a sti Prodrive med 07ans front, bak och inredning 😛

Grymt trevlig kombination!

Kan nog inte tänka mig något bättre/snyggare i Imprezaväg än din bil, jo kanske en vänsterstyrd S206 – men inte mycket annat. 😉

Sen gillade jag bilen bättre med den gamla vingen, men smaken är som baken. 😉

Visar 10 inlägg - 16 till 25 (av 25 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.