• Detta ämne har 7 svar, 1,633 deltagare, och uppdaterades senast för 8 år sedan av Rojbert.
Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #34421
    Fricke.w
    Deltagare

      Är ute efter en andra bil att dra runt race bilen med och en legacy skulle passa som handen i handsken + att jag är sugen på en Subaru i gen.
      Krav drag krok och helst en model efter 2004 med det trevligare utseendet, manuell eller auto spelar ingen roll.
      Ser helst att det är en 2.5-3.0L helst en 3.0 då det ska dras släp som sagt.

      Då till det tråkigare, köpte mig en dragbil för 2 månader sedan cirka, en passat variant 2004, la en del tid och pengar på den med nya ok bak + ny huvudbromscylinder mm mm mm.
      Den jäveln bestämde sig för att de hade körts tillräckligt, trots bytt sump och rengjort tråg fick den en Hjärtinfarkt och började strejka mitt på E4a.
      Jag visste att kraken var utom räddning att döma på det otrevliga dunket från vev lagren och lyckades köra skiten ända hem, där står den nu och skäms och jag har tomma fickor.

      Så Max jag kan betala är 40 000:- svenska.
      Har du något som gåt en bit och du kan tänkas skiljas i från för dom pengarna, hör gärna av dig!!!

      Mvh
      Fredrik
      Wernboe@hotmail.com
      Jobbar nätter nu, så vi tar mail till att börja med.

      #280749
      Fladric
      Deltagare

        En 3.0R automat med ca 27k mil eller uppåt går nog att få för 40k, om du hittar en till salu 🙂 Har just köpt mig en 3.0R Outback så har följt marknaden för dem ett tag!

        #280746
        Fricke.w
        Deltagare

          Jo de är väl något sådant jag tänkt mig 🙂

          #280750
          Fladric
          Deltagare
            #280747
            Fricke.w
            Deltagare

              De vart en Caddy life 1.9 TDI 😀

              #280751
              Zlasher
              Deltagare

                Hmm caddy får väl bara dra 1500 kg? Klarar du bilen + släp med det?

                #280748
                Fricke.w
                Deltagare

                  Utökat B, fixar biffen på en Caddy

                  #280752
                  Rojbert
                  Deltagare

                    Letar du fortfarande?

                  Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.