Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #1097
    Nyman
    Deltagare

      Nu är det så här att i lilla avesta så har vi ungefär en milion bilfirmor men dock ingen som säljer Subaru.

      Är det någon firma (vissa bilmärken) som man ändå skulle kunna tänka sig servar Subaru.. Det jag engentligen är ute efter är väl om man via någon firma i avesta skulle kunna beställa vissa delar till Subaru..

      -= enough is enough =-

      #42414
      Hulken
      Deltagare

        Jag åker med min till Autotjänst i Borlänge…..är den eller i V-ås som är Subaru verkstäder! Min bil står just nu på Autotjänst med riven växellåda för byte av syncringar….tur att man hade garanti kvar! 😮 😉

        #42416
        Nyman
        Deltagare

          Ok, men om man bara behöver beställa några delar, vet du om det går att göra hos nån av alla våra bilfirmor?
          -= enough is enough =-

          #42415
          Hulken
          Deltagare

            Det beror väl på vad det är du ska beställa? Är det en “standard” grej så är det väl inga problem men ska du ha någon speciell Subaru del så vet jag inte…..tror dock att du måste ta det hos nån Subaru verkstad???

            #42417
            Nyman
            Deltagare

              Det jag framför allt måste ha är en bult för batterifästet. Enligt SAM så var special special till Subaru så lär väl beställa från någon som kan ta hem Subaru delar…

              -= enough is enough =-

            Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.