Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 47 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #277907
    abacus
    Deltagare

      Jag är 42 och jag skulle inte köra min bil utan vinge. Det är hela signumet med modellen. Även mudflaps och lackade ok. Inget annat ger mig så mycket nöje när jag ett flertal gånger kommit på folk att gå runt och titta på bilen, alltså som barn vuxna och pensionärer.

      #277950
      KingCon
      Deltagare

        Skönt att läsa om 40+ och stor vinge. Trodde jag var ensam i klubben med den kombinationen ?? Var hemma hos en 80-årig dam idag som kommenterade att jag körde sportbil, tror det var vingen som fick henne att fälla den kommentaren. När jag sa att där var 300 hk så fick jag bara till svar “du kan ju ändå inte använda alla när du kör på vägen”. ??

        #277949
        Bubben
        Deltagare

          Vingen är väl inte bara för show, dom har väl viss effekt? Men jösses vilka sulor, blev helt otroligt snyggt!

          #277942
          Bubu
          Deltagare

            Vingen är väl inte bara för show, dom har väl viss effekt?


            Jag tror att man inte har så mycket effekt av vingen vid relativt låg hastighet, men kör man runt 200 km/h (som jag gjorde i Tyskland på Autobahn i somras) har man nog en viss effekt.
            De är snygga hursomhelst, jag har monterat den mest för känslans skull (jag har en GT som inte har vinge normalt).

            #277915
            AndyBoy
            Deltagare

              Ok, ok.. Det ÄR snyggt med vinge

              #277916
              AndyBoy
              Deltagare

                Vingen är väl inte bara för show, dom har väl viss effekt? Men jösses vilka sulor, blev helt otroligt snyggt!

                Tack! Är väldigt nöjd!

                Vad tycker panelen om denna då, jag tror det kan vara snyggt (om man såklart lackar i bilens färg)

                Jag vet inte vad de har för vinge ovanför rutan, nån som sett nåt liknande?

                Ska fundera lite plus och minus igen..

                Skickat från min iPhone med Tapatalk

                #277917
                AndyBoy
                Deltagare

                  Kan tillägga att jag har beställt mudflaps i veckan, borde komma i början av nästa vecka.
                  Beställt från Mudflaps.se, håller tummarna för att de är bra, återkommer när de är monterade.

                  Sedan så har en ny soppapump monterats i veckan, jag valde en Aeromotive Stealth 340 pump. Valde den mest för att den ska vara väldigt tyst, men tycker den väsnas en hel del ändå..

                  Sedan så kommer det nya stift i veckan, och en ny DP från Supersprint dyker också upp om ett par dagar.

                  Sen är det dags för mappning den 29/9 hos JRM

                  #277932
                  Zlasher
                  Deltagare

                    Trevligt:) Jag kör med walbro 255l/h soppapump.
                    Och den lever om lite vid kallstart. Då låter den i ca 1-2 min sen är den tyst.

                    #277918
                    AndyBoy
                    Deltagare

                      Lite samma som jag upplever då, hör den faktiskt inte efter några minuter.

                      Skickat från min iPhone med Tapatalk

                      #277919
                      AndyBoy
                      Deltagare

                        Blev prejad av en utlandsreggad lastbil idag

                        #277933
                        Zlasher
                        Deltagare

                          Whaat vilken idiot, hann du ta regnr på lastbils jäveln?

                          #277920
                          AndyBoy
                          Deltagare

                            Sorry not. Såg bara att den var från Lettland, hällande spöregn och bilen halvt ner i diket gjorde att jag inte hann se

                            #277931
                            Igge
                            Deltagare

                              Fan vad surt 🙁

                              #277946
                              Adelante
                              Deltagare

                                Fy fan va surt! 🙁

                                #277921
                                AndyBoy
                                Deltagare

                                  Riktigt trist, blir till att beställa en ny fälg

                                Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 47 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.