Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #24969
    type_ra
    Deltagare

      Kommer det att finnas någon försäkring att teckna genom subaru club ?

      Liknande BMW försäkringen eller porsche försäkringen som täcker tex bankörning om det INTE är tävling :confused:

      Hade varit grymt !

      #216661
      Eiiiiik
      Deltagare

        Håller med! Går detta att orna hade det varit GRYMT!!

        #216662
        MikeBike
        Deltagare

          Absolut intresserad av detta. Vi kanske kan ta lärdom av Lotusklubben som samarbetar med Bilsports försäkring.

          /Mikael

          #216660
          Markus
          Deltagare

            Tidigare har jag hört att vi är för små för att det ska vara intressant för de flesta försäkringsbolag men det var före jag började engagera mig (då var vi större). Har också en känsla av att få gärna betalar lite extra för den tjänsten. Långt från alla kör bana och många i klubben vänder redan nu på kronorna för att ha råd med underhållet på bilarna. Nu arrangerar vi inga egna banträffar pga fallande intresse men det kan ju ändra sig snabbt om det finns en försäkring som täcker.

            Jag kan bara tala för mig själv men tror nog att alla inblandade gillar grundtanken. Om någon vill hjälpa till att titta på det här så är det bara att göra det. Vi har lite manfall och hinner inte med allt tyvärr. Kolla gärna med Lotusfolket hur de tycker att det fungerar och vem vi ska kontakta så kan vi säkert få till något på sikt 🙂

          Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.