Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #953
    Chewie
    Deltagare

      Har suttit och läst lite överallt i forumet på div länkar och försökt få mig en bild över Subaru Imprezas histoia och folks kunskap om bilar, känner att det skulle varit bra med en tråd där sådant finns samlat.
      Så min fråga är om några utav er gurus där ute e pålästa och i så fall vill bidra med den infon.
      Det jag undrar över just nu är modellnummer på karrosserna och motoralternativen, har sett att folk skriver MY… osv.
      Lite effekthistoria oxå.
      Har ju förstått att gamla GT är bättre än WRXn, hur e det mot STIn?

      Fyll gärna på med kunskapen och annat bra att veta.
      Kanske något för Webmaster att samanställa och lägga på hemsidan som lite lektyr för den som undrar senare framigenom.:-)

      Tack på förhand gubbar!

      #41443
      Mats
      Deltagare

        Några länkar:
        http://www.sidc.co.uk/faq.htm
        http://www.northursalia.com/

        Finns säkert flere men dessa två är ganska bra.

        Mats GBG
        Regionsansvarig Göteborg

        #41442
        OzO
        Deltagare

          Kanske något för Webmaster att samanställa och lägga på hemsidan som lite lektyr för den som undrar senare framigenom.

          Våran hemsida är under all kritik (exkluderar givetvis forumet) när det gäller info om just Imprezan. Detta pga tidsbrist från min sida.

          Jag har haft nog med att utveckla och rätta buggar och sköta medlemshantering så jag ser gärna att någon annan eldsjäl sammanställer en sådan text. Denna text kan ju sammanfatta saker o ting väldigt kort och sedan länka till sidor som redan finns på internet.

          (Önskar jag hade tid men…)

          _______________________________________________________________________________
          ::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

          #41444
          Adam K
          Deltagare

            Ozo, var nu inte en flicka o ha dåligt samvete över alla saker i världen du inte hinner rätta till, du gör ett kanonjobb, var stolt över det!

            /Adam -tänker inte ha dåligt samvete över att inte orka/hinna/kunna sköta hemsida, historik, länkar uppdaterade…

            #41445
            Chewie
            Deltagare

              Håller med ovanstående, ta´t lungt!
              Det var min tanke att vi kunde utnyttja den kunskap vi har här på forumet för informationen, intern information e ändå den bästa och dagsaktuell oftast,
              Mer intern kunskap alltså, det måste finnas någon där ute som skulle kunna tömma huvet och dela med sig!!!!

              Länkarna var bra info iaf!

            Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.