Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #720
    skytiskapilen
    Deltagare

      …är ingen kul nyhet. Se bara på nya B9 Tribeca, Alfadesign så det skriker om det. Varför plockade man över honom ifrån Alfa, varför? 🙁
      Den är riktigt ful!! ;( Jag ber till högre makter att de övriga bilarna inte kommer att få liknande design.

      http://www.subaru.com

      /Andreas

      – Original Gangster –

      #40005
      Plura
      Deltagare

        Ruskigt lik en alfa… skulle man se en åka förbi skulle man ju inte tänka Subaru iaf. Det är inte första gången en Japansk bil börjar se mer ut som en bil från europa…

        #40006
        Niklas
        Deltagare

          Inte alls dum för att vara en SUV tycker jag. Tittade inte så noga på alla bilder men hade de velat ge mig en sån gratis hade jag inte vänt dem ryggen.

          Alfaljusen är rätt tuffa tycker jag. Bättre det än att ta ljusen från en 240.

          #40002
          Strat
          Deltagare

            Fronten var ingen höjdare… Resten är väl ok, men ser ut som vilken bil som helst. Tråkigt… (Första intryck.)

            ————————————–
            /Claes
            Regionsansvarig Stockholm
            Min RalliPil

            #40000
            syke
            Deltagare

              Fronten (vilket är det iaf jag tittar på först) är helful. Ser ut som den redan kört in i en vägg och blivit tillplattad. Och sen alfa-stilen … x( ;( ;(

              #40003
              Janne248
              Deltagare

                Säga vad man vill om designen, jag tycker det är hemst nu för tiden att man inte kan läsa om nån Subaru utan att dom blandar in orden “…som blir nya SAAB” Usch! Bläähh!

                http://www.automotorsport.se/nyhetsmall.asp?version=18554

                #40001
                SecretAgentMan
                Deltagare

                  Trist och tråkigt, nu fattas det bara att nästa Impreza får alfafront…som iofs kan bli rätt hård, men det ett märke behöver är en egen identitet (och det har den verkligen, den nuvarande Imprezan) – inte bli som alla andra plagiat på plagiaten.

                  /J

                  #40004
                  Janne248
                  Deltagare
                  Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.