Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 18 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #345
    Imp
    Deltagare

      Lämna in bilen på lackning och reparation av bakluckan i mondags. 3-4 dagar sa han då. ringde igår å fråga hur det låg till rent allmänt då sa han ring imorn så borde den vara klar. ringde idag.. Nääää färgen stämmde inte????????????? vafan sitter det inte en liten platta med färg kod i motorumet? om dom följer den koden borde ju färgen bli ok eller? ring imorn sa han idag med.. sanorlikheten att jag får bilen i morn är ju =0 ¤%(%(“#”¤”.
      JÄVLA VING RYCKARE!!!!!!!!!!!

      #37086
      hogmark
      Deltagare

        Haha !

        Jag skulle ta det som en positiv grej.
        De har förmodligen lackat efter färgkoden och så blev det för stor nyansskillnad. Och lackar om den efter att ha tagit hänsyn till detta.

        Om det är så, så är de ju bara seriösa !
        Vet ej vilken årsmodell du har, men är den 3-4 år gammal så bleknar ju lacken en aning i solen…

        /Hogis

        #37089
        Imp
        Deltagare

          LAST EDITED ON Feb-20-03 AT 03:30PM (GMT)
          givetvis men dom ska inte säga 3-4 dagar om dom inte kan hålla vad dom lovar. jag behöver ju bilen i hälgen och hadde kalt räknat med att den skulle vara klar.

          om dom är så seriösa borde dom ju sagt 3-4dagar om allt går som det ska. seriösa meniskor borde ju veta att det kan dra ut på tiden isf.Inte lova mig bilen ijnom 3-4 dagar. får jag den inte imorn ska jag ghaaaaaaaa vill ha min biiiiiiiiil. aldrig vart ifrån den såhär länge förut. känner mig handigkappad.

          #37087
          hogmark
          Deltagare

            LAST EDITED ON Feb-20-03 AT 03:32PM (GMT)
            Jo, men hallå !

            De hade ju lackat om den i tid, och så blev det fel !
            Viktigare att dom gör om det ordentligt än att du får tebax bilen i tid.

            Men såklart att jag förstår din frustration !
            Och lite irriterad skulle man nog bli 🙂

            /Hogis

            ps. Inte handigkapad då ?

            #37090
            Imp
            Deltagare

              hadde dom loackat bilen redan i mondags istället för att vänta till igår så hadde dom haft all tid i världen till misstag. konstigt att dom va tvungna att vänta på vingen innan dom lacka bakluckan.

              #37091
              Imp
              Deltagare

                LAST EDITED ON Feb-20-03 AT 04:16PM (GMT)
                hela grejen är inte den att den inte va klar idag utan att dom hadde LOVAT att den skulle vara klar idag. Alla kan göra misstag det borde ju folk i denna branch (stavar skit jag vet) veta? då ska man inte lova sådana saker är det jag e sur på inte att det drarut på tiden. Eller jo iofs eftersom dom lovat 3-4 dagar och det nu inte blev så så e jag sur på att det drar ut på tiden eller.. aja ni hajar.

                En bra firma ringer dessutom och talar om att saker har gått fel så att jag slipper sitta å ringa dom 30/11 gånger innan man kommer fram.

                Många bil grejar firmor kan ta lärdom av JoCCe å c/o dom ringde minsan flera gånger även fast det bara rörde sig om 2 timmars tids övertramp. det kallar jag service det.

                #37083
                SecretAgentMan
                Deltagare

                  Så är det ute i verkligheten…saker och ting tar tid, och det blir ofta fördröjningar – vänj dig. 😉

                  Att de inte lämnar bilen utan att vara nöjda är väl en bra sak?

                  /J

                  Banträffsansvarig SSI
                  Stolt ägare till Silverpilen

                  #37092
                  Imp
                  Deltagare

                    heldre kavalitee å lite försenat vist men låva inte att jag ska få glass av dig på tisdag för att sedan ge mig ett epple på fredag.. jag vet att jag e grinig men hela hälgen e förstörd pga deras löfte.

                    #37098
                    SubaruRobban
                    Deltagare

                      >heldre kavalitee å lite försenat vist men låva inte att jag ska få
                      >glass av dig på tisdag för att sedan ge mig ett epple på fredag.. jag
                      >vet att jag e grinig men hela hälgen e förstörd pga deras löfte.

                      Det är en fördel okänna lackaren, som i mitt fall, klockren lackare, och inte tar det lång tid häller, jag lämnade mina baklampkoper idag och nu ringde han och sa att det bara är o komma o hämta dem imorrn, Tack Wissam för att du alltid
                      ställer upp, även att du kanske inte alltid har tid,
                      a lift my hat for u http://www.gamers-forums.com/smilies/contrib/monsieurboo/cobra.gif /Robban

                      #37085
                      Blocken
                      Deltagare

                        Imp>> Är du trött på verkstaden? Bara så jag hajjar rätt… 😉

                        /AB

                        PS. O va faaaaaaaaaaaan är baklampkopor? Var sitter den? Sån vill jag ha!

                        #37093
                        Imp
                        Deltagare

                          ganska trött på värkstan japp. den enda jag igentligen kan tala bra om är fursten annars har det bara vart mest klåpare och idioter jag råkat ut för så jag blir numera väldigt sne för minsta lilla strul med en meck.

                          #37094
                          Imp
                          Deltagare

                            kanske hadde vart lite lungnare om dom på lacken vart trevligare och inte så himmla griniga helatiden. nästan lite aroganta med. ja ja.

                            #37088
                            hogmark
                            Deltagare

                              Haha Imp.

                              Ta din vrede och gångra med 10.
                              Det är den vreden jag hade mot de som servade och meckade med min bil.
                              De tog dom 3 mån att komma fram till att luftmassmätaren var trasig.
                              Då hade de haft bilen inne 4ggr, flera dagar i sträck !
                              Å sen så böt de tändstiften i sin felsökning.
                              DOM fick jag betala, trots att jag hade garanti !
                              Då var man sisådär lagom glad…

                              Så du är inte ensammen !!!

                              /Hogis

                              #37095
                              Imp
                              Deltagare

                                oj då.. i dag va de helt andra tongångar nu va dom jätte trevliga osv osv.. får till´åmed tebaks bilen kl 3 idag:)

                                #37096
                                Imp
                                Deltagare

                                  sådär ja då va älsklingen hemma igen myyyyys ser ut som en helt ny baklucka trevligt.

                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 18 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.