SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Allmänt Supermeck..IGEN :-).

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Manor
    Deltagare

Ja, då tog man en liten tur till Biltema med en stor kundvagn och köpsuget sinne ;). Det blev en j-kla massa pryttlar som blästerpistol, diverse sprayer, tejp, skruvstäd mm. mm. En ytterligare sak som köptes var två signalhorn i samma storlek som originalen…för att förhoppningsvis få lite bättre ljud när man tutar än det mesiga originalpipet. Nu är det monterat och resultatet är…nja, inte låter det så mycket mer direkt…möjligtvis lite dovare. Om det var värt pengarna…nja, jag är skeptisk.

Hur som helst är det j-kligt kul att gå runt där och köpa lite av varje.

mvh Mats N

SecretAgentMan
      Deltagare

…ojojojoj….snart står du där med en motorlyft i kundvagnen Mad-Mätz! 😀

Biltema har faktiskt en del bra pryttlar, men man får sila friskt…

/J

Manor
        Deltagare

…ojojojoj….snart står du där med en motorlyft i kundvagnen Mad-Mätz! :DBiltema har faktiskt en del bra pryttlar, men man får sila friskt…/J

Joho Jerkan :-).

Reservdelar skola inte köpas på Biltema…och en del verktyg ser mer än lovligt plastiga ut…men en hel del nyttigt grejs hittade ner i kundvagnen idag.

mvh Mats N

Manor
          Deltagare

####! Jag tror alla har fått lite solsting på sin semester!! Framför allt du Matz går och handlar upp dig på massa verktyg och biltema styling:D Snart har du väl meckat ner hela motorn och plockat ut lite 5 öringar ur lådan!!!När kommer du ut till ön och meckar bort handtagen o speglar då???Mr clean som har det 19 hålet på värmdö golf i sin spoiler!!!

Yo Adde !

Jag väntar fortfarande på din inbjudan till spegel och handtagsträff ;).

mvh Mats N

Addson
            Deltagare

####! Jag tror alla har fått lite solsting på sin semester!! Framför allt du Matz går och handlar upp dig på massa verktyg och biltema styling:D
              Snart har du väl meckat ner hela motorn och plockat ut lite 5 öringar ur lådan!!!
              När kommer du ut till ön och meckar bort handtagen o speglar då???
              Mr clean som har det 19 hålet på värmdö golf i sin spoiler!!!

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.