Etiketter: 

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #291080
    Zenon
    Deltagare

      Har de andra subaru forumet lagt ner lr har jag missat något?

      Jag ordnade en tråd där men sedan dagen efter låg sidan nere, och varit nere säkert 2 v nu lr något :O?

       

      #291086
      Sandström
      Keymaster

        Ingen aning, inget med oss att göra så det får du nog ta med dom. 😉

        #291734
        GrizzlyBear
        Deltagare

          Tjena Zenon,

          Forum24.nu som driver hotellet där swesubaru-forumet ligger har strulat till och från i flera år men nu verkar de ha lagt ner permanent. Och därmed SweSubaru-forumet.

          Eftersom det är så instabilt har jag länge funderat på att stänga ner forumet och hänvisa hit istället. Men nu verkar det ha “löst sig själv”…
          Anledningen till att jag startade swesubaru var för att på den tiden var detta en klubb enbart för Impreza-ägare och det fanns ingen mötesplats för ägare av andra Subaru-modeller. Nu är det ju ett antal år sedan Imprezaklubben blev SubaruClub och “behovet” av SweSubaru finns ju egentligen inte längre. Det finns dessutom flera relativt aktiva Facebook-grupper har jag förstått.

          Så jag rekommenderar alla användare från swesubaru.forum24.se att ansluta sig hit till SubaruClub istället 🙂

          Mvh Björn
          (fd?) admin av Swesubaru-forumet

          • Det här svaret redigerades för 2 år, 8 månader sedan av GrizzlyBear.
          #291738
          Sandström
          Keymaster

            Se där, fick vi en förklaring också 😀

            #291895
            antosim
            Deltagare

              Tar upp tråden om Swesubaru frågan.

              Det fanns en hel del nyttig information där.

              Frågan är om det går att få tag i datat och ev. ‘importera’ den hit, som en kunskaps databas?

              #292335
              GrizzlyBear
              Deltagare

                Tar upp tråden om Swesubaru frågan. Det fanns en hel del nyttig information där. Frågan är om det går att få tag i datat och ev. ‘importera’ den hit, som en kunskaps databas?

                Visst fanns det en hel del bra info där. Men tyvärr blir det nog svårt att få ut något därifrån. Ägaren av forumhotellet har inte gått att få tag på på flera år. Och nu lär det inte vara lättare 🙁

              Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.