Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #777
    FRBxxx
    Deltagare

      Allt detta prat om lampor å elfel fick mig att fundera.
      De problem jag har är:
      Bältespåminnaren lyser inte. Ska den göra det? (när man inte har bätet på sig 😉 )
      Ena dimljusknappen lyser inte (har för mig den gjorde det en gång i tiden:-(
      Inte heller varnigsblinkersknappen lyser?

      Ska inte dessa knappar/lampor lysa? är det lurigt att byta/ordna om man behöver det?

      Mvh Björne

      #40407
      jenza
      Deltagare

        killen må ju köra volvo eller nått ?

        #40404
        FRBxxx
        Deltagare

          jo för sjutton!:)
          Den sitter jämte “dörrenäröppenlampan”. Men den kanske aldrig har lyst?. Titta vääääääääldigt noga så ska ni se att det finns en liten siluett där 🙂

          #40408
          jenza
          Deltagare

            oh my .. årsmodell?

            #40406
            Adam K
            Deltagare

              Utan att titta efter (bilen är inte i närheten…) så kan jag absolut inte påminna mig att det finns en sån symbol i min instruktionsbok. Om det nu finns en sån symbol kan jag tänka mig att den är är aktiverad ‘på vissa marknader’, lämpligen Japan isåfall.

              (har my98)

              #40403
              nisse
              Deltagare

                men dimljusknappen då? jag har samma problem, dimljus-bak knappen lyser inte.
                går det att fixa?

                #40405
                FRBxxx
                Deltagare

                  Utan att titta efter (bilen är inte i närheten…) så kan jag absolut inte påminna mig att det finns en sån symbol i min instruktionsbok. Om det nu finns en sån symbol kan jag tänka mig att den är är aktiverad ‘på vissa marknader’, lämpligen Japan isåfall.(har my98)

                  Tror också detta, men lika bra å fråga ju 🙂

                  F.ö så är det en MY 99

                  #40409
                  Niklas
                  Deltagare

                    men dimljusknappen då? jag har samma problem, dimljus-bak knappen lyser inte.går det att fixa?

                    Har för mig att min knapp lyste förr men när jag böt till STIljusen utan dimljus så slutade den lysa. Eller så var det när vi hade ner panelen under ratten för att dra sladdar till mätarna som den slutade fungera.

                    #40401
                    Manor
                    Deltagare

                      …någon sådan lampa finns inte på GT:n åtminstone.

                      mvh Mats N

                      #40402
                      modulated
                      Deltagare

                        Bältespåminnaren lyser inte. Ska den göra det? (när man inte har bätet på sig 😉

                        Finns det en sån på imprezorna?!? Vart finns den lampan isf?

                        // Patrick P.

                        Regionsansvarig Västerås

                      Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.